گروه بورس- تولید فیبر ایران درآمد هر سهم امسال را با ۱۵میلیارد و ۶۰۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۲۴ریال پیش‌بینی کرده است.

پیش‌بینی عملکرد «چفیبر» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۳۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۷۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۹۸درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۱۲درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت دلایل تغییرات را بر طرف شدن موانع تامین مواد اولیه و مرتفع شدن برخی از مشکلات فنی، افزایش میزان تولید، افزایش حجم فروش و افزایش در نرخ واحد فروش اعلام کرده است.

پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری برای سال مالی ۸۶ به مبلغ ۴۰۰میلیون ریال، معادل ۱۱درصد از کل سود خالص سال ۸۶ است.

فیبر ایران طرح ۱۰ساله بهره‌برداری از جنگل‌های رشته رود را با برآورد مخارج سرمایه‌گذاری به مبلغ ۴میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۱۰۵۰میلیون ریال و ۵۰درصد پیشرفت کار و راه‌اندازی خط دوم (ماشین آلات) با برآورد مخارج سرمایه‌گذاری به مبلغ ۲۵میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۱۹۲۸۲میلیون ریال با ۹۶درصد پیشرفت کار و زمان بهره‌برداری در دی ماه ۱۳۸۶در دست اجرا دارد.

هیات‌مدیره «چفیبر» تصمیم دارد، مبلغ ۱۵۶۰میلیون ریال (مبلغ ۱۰۰ریال خالص برای هر سهم)از سود عملکرد سال مالی ۸۶ را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.