گروه بورس - هیات‌مدیره شرکت البرزدارو کل مبلغ سود قابل تخصیص را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع سالانه 86 پیشنهاد کند.
براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، شرکت البرزدارو طی دوره سه ماه منتهی به پایان خرداد ماه ۸۶ مبلغ ۲۷۲ ریال سود به ازای هر سهم کنار گذاشت.

پیش‌بینی درآمد هر سهم برای سال مالی منتهی به‌پایان اسفند ماه 86 با سرمایه 48میلیارد ریال مبلغ 971 ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «دالبر» برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به‌ترتیب فروش ۲۵درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۲۸درصد افزایش، سود عملیاتی ۳۲درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۴۴درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت در خصوص وضعیت طرح‌های عمده در دست اجرا اعلام کرده است که طرح سرنگ پرکنی جزیی از طرح آمپول‌سازی بوده و در واقع یک پروژه واحد با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ 32میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ 10میلیارد ریال و 31درصد پیشرفت کار محسوب می‌شود که تاریخ بهره‌برداری از آن سال 1387 است.
شرکت در تاریخ ۲۶/۱۰/۸۵ اعلام کرده است، طرح‌های احداث ساختمان جدید آمپول‌سازی با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به‌مبلغ ۱۵میلیارد ریال و خرید و نصب ماشین‌آلات سرنگ‌پرکنی با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به‌مبلغ ۱۷میلیارد ریال را در دست اجرا دارد که هزینه‌های انجام شده تا آن تاریخ به ترتیب مبلغ ۴میلیارد ریال و ۶۰۰میلیارد ریال می‌باشد و طرح آمپول‌سازی ۲۷درصد پیشرفت کار داشته و برخی از ماشین‌ آلات طرح سرنگ پرکنی در مرحله گشایش اعتبار بوده و ۴درصد پیشرفت کار دارد و زمان بهره‌برداری طرح‌ها آخر سال ۱۳۸۶ می‌باشد که شرکت علت تعویق در بهره‌برداری را ارائه پیشنهاد جدید در خصوص نوع کاربری پروژه و انجام بررسی‌های لازم در این خصوص اعلام کرده است.