گروه بورس - شیمی دارویی داروپخش تا پایان خرداد ماه با تحقق 179 ریال سود به ازای هر سهم معادل 24درصد از بودجه خود را پوشش داد.
براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «دشیمی» درآمد هر سهم امسال را با ۳۵میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۷۳۹ ریال پیش‌بینی کرده است.
پیش‌بینی عملکرد شیمی دارویی داروپخش برای سال مالی 86 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش بدون تغییر بهای تمام شده کالای فروش رفته 2درصد کاهش، سود عملیاتی 4درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 5درصد افزایش نشان می‌دهد.

هیات‌مدیره تصمیم دارد، مبلغ ۲۴۵۰۰میلیون ریال (۷۰۰ ریال خالص برای هر سهم) را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه سال ۸۶ پیشنهاد کند.
«دشیمی» در خصوص طرح‌های در دست اجرا اطلاعات جدیدی را ارائه نکرده است.
شرکت در ۹ اسفند ۸۵ اعلام کرده بود با توجه به این که بهای جهانی مواد اولیه داروهای ضد چربی خون (مانند لوواستاتین، سیمواستاتین و آتوروستاتین) اخیرا کاهش عمده یافته است و به دلیل این که تولید این مواد از مرحله فرانتاسیون نیازمند خرید ماشین‌آلات و تجهیزات بسیار گرانی است و ارزش افزوده مناسبی را ایجاد نمی‌کند، لذا شرکت از اجرای طرح اولیه منصرف شده و فعلا برنامه تولید بعد از مرحله فرانتاسیون را در دستور کار قرار داده و از سال ۸۶ اقدام به تولید این محصولات خواهد کرد.
شرکت در تاریخ 20/10/85 اعلام کرده بود، طرح تولید مواد اولیه داروی ضدچربی خون به نام استاتین‌ها با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ 67میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده تاکنون مبلغ 1657میلیون ریال، درصد پیشرفت کار 5درصد و تاریخ بهره‌برداری 1388 را در دست اجرا دارد که شرکت درصدد انتخاب مهندسین مشاور جهت بررسی طراحی سازه و تعیین پیمانکار جهت اجرای پروژه است.
لازم به ذکر است که شرکت در تاریخ ۲۴/۱۲/۸۴ تاریخ بهره‌برداری را سال ۱۳۸۵ اعلام کرده بود.