گروه بورس- هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری پردیس در نظر دارد تقسیم 80درصد سود خالص امسال را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.
بر اساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم سال مالی منتهی به تابستان امسال را با ۲۰۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۱۱ریال پیش‌بینی کرده است.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده 28تیر ماه 85 سال مالی شرکت از پایان اسفند ماه هر سال به پایان شهریور ماه هر سال تغییر یافته است و به علت تغییر سال مالی مقایسه پیش‌بینی عملکرد سال مالی منتهی به شهریور 86 نسبت به عملکرد دوره مالی منتهی به شهریور 85 امکان‌پذیر نیست.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۶ را در تاریخ ۲۲مرداد ۸۵ مبلغ ۱۵۶ریال اعلام کرده است.
«پعایق» تا پایان دوره 9ماه منتهی به خرداد ماه با تحقق 96ریال سود به ازای هر سهم معادل 46درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داده است. همچنین سرمایه‌گذاری پردیس تا پایان خرداد ماه معادل 13میلیارد و 85 میلیون ریال سود حاصل از سرمایه‌گذاری داشته است که معادل 44درصد بودجه شرکت را محقق کرده است.
همچنین مبلغ ۴۷میلیارد و ۶۱۹میلیون ریال (۲۳۸ ریال به ازای هر سهم) معادل ۶۲درصد از کل سود دوره مالی منتهی به شهریور ۸۵ ناشی از سود فروش سرمایه‌گذاری در شرکت‌های خانه‌سازی آریا و عایق پلاستیک نوین است که بر اساس قرارداد منعقده به شرکت بنیان توسعه صنعت پارس واگذار شده است.