گروه بورس - شرکت رهشاد سپاهان درآمد هر سهم امسال را با 15میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 1021 ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد رهشاد سپاهان برای سال مالی ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب درآمد حاصل از ارائه خدمات ۱۹درصد افزایش، بهای تمام شده خدمات ارائه شده ۱۴درصد افزایش، سود عملیاتی ۶۰درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۶۹درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت دلایل تغییرات را افزایش درآمد حاصل از ارائه خدمات ناشی از پیش‌بینی افزایش قراردادها و افزایش نرخ قراردادها و کاهش هزینه‌های مالی ناشی از کاهش نرخ سود بانکی و اتمام تسهیلات بانکی با نرخ‌های بالا اعلام کرده است.
درآمدهای متفرقه سال ۸۵ به مبلغ ۱۲۳۰میلیون ریال عمدتا شامل مبلغ ۵۵۶میلیون ریال سود حاصل از فروش دارایی‌های ثابت و مبلغ ۶۲۰میلیون ریال سود حاصل از سپرده‌های بانکی بوده است.
شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی 86 را برای اولین بار اعلام کرده است.
این در حالی است که رهشاد سپاهان سیاست تقسیم سود سال مالی ۸۶ را اعلام نکرده است.
مطابق بند 3 گزارش حسابرس در خصوص پیش‌بینی 86 درآمد حاصل از خدمات پیش‌بینی شده جهت سال مالی مورد گزارش بالغ بر 133میلیارد و 207میلیون ریال است که با فرض تمدید قراردادهای منعقده طی سال جاری تنظیم شده است. در این خصوص چنانچه فعالیت‌های بازاریابی منجر به تمدید قرارداد با نرخ‌‌های پیش‌بینی شده شود، اعداد پیش‌بینی شده در بودجه سال مالی مورد گزارش محقق خواهد شد.