شرکت سیمان سپاهان در راستای توسعه پایدار و توجه به حفظ محیط زیست از سوی سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان به عنوان کاندید صنعت سبز به سازمان حفاظت محیط زیست کشور معرفی شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان سپاهان، مهندس لاهیجان‌زاده مدیر کل سازمان حفاظت محیط زیست استان اصفهان ضمن اهدای لوح تقدیر به مدیر عامل شرکت سیمان سپاهان در سخنانی گفت: از آنجا که یکی از محورهای اصلی توسعه در کشور نهادینه ساختن ارتباط صنعت با محیط زیست است و خوشبختانه واحدهای تولیدی استان، توجه جدی به موضوع محیط زیست و به کارگیری فناوری‌های زیست محیطی را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داده‌اند. از تلاش‌های موثر شرکت سیمان سپاهان در سال ۱۳۸۵ که از طریق میزبانی نهمین نشست مشورتی محیط زیست استان اصفهان و گسترش فرهنگ محیط زیست در بین کارکنان و مخاطبان این شرکت انجام یافته است قدردانی می‌کنم. به گفته وی اقدامات انجام شده در این شرکت موجب شد که سیمان سپاهان به عنوان کاندید صنعت سبز استان در سال ۱۳۸۵ به سازمان حفاظت محیط زیست کشور معرفی شود.

همچنین شرکت سیمان سپاهان در راستای فعالیت‌های زیست محیطی و مسوولیت اجتماعی خود که با نصب فیلترهای هیبریدی پیشرفته (AHF) و نیز اقدامات اساسی در آراستگی (هفت سین صنعتی) و توسعه فضای سبز با حضور در اولین فرآیند جایزه مدیریت سبز موفق به دریافت گواهینامه تعهد سبز و جایزه مدیریت سبز ایران شد و به عنوان صنعت سبز و برتر معرفی شد و این شرکت با حضور در این فرآیند، خود را متعهد و ملزم به رعایت معیارهای زیست محیطی می‌داند و به همین لحاظ پذیرفته است ۹ معیار و ۳۶ زیرمعیار مدل جایزه مدیریت سبز را رعایت کند. از جمع ۶۲ شرکت متقاضی جایزه مدیریت سبز ایران از سراسر کشور، ۲۴ شرکت که با ارائه اظهارنامه زیست‌محیطی در اولین فرآیند جایزه مدیریت سبز ایران شرکت کرده بودند، در مرحله اول پذیرفته شده و از این بین تنها ۵ شرکت با کسب حد نصاب امتیاز لازم واجد دریافت گواهینامه مدیریت سبز شدند که شرکت سیمان سپاهان در زمره یکی از پنج شرکت‌ها بود.