کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک‌میلیون و ۷۶۷هزار سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۳۹۸میلیون ریال معامله شد که ۴۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام شرکت‌های تراکتورسازی ایران، ملی صنایع مس ایران و کالسیمین بود. ارومیه

در روز گذشته تعداد ۳۵۴هزار و ۶۴۲سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر یک‌میلیارد و ۸۶۸میلیون و ۴۸۵هزار و ۲۵ریال بود. ۴/۶۹درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت ملی صنایع مس ایران ۵/۶۲درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

شیراز

در معاملات روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای فارس تعداد ۷/۱میلیون سهم به ارزش ۷/۶میلیارد ریال مبادله شد که ۵۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.در بورس فارس در مجموع ۲۲۷ نفر در امروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های تراکتورسازی، کالسیمین و داروسازی سبحان داشتند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۴میلیون سهم به ارزش ۱۲میلیارد ریال مبادله شد، که ۴۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.این تعداد سهام متعلق به ۶۲ شرکت بود.

یزد

روز یکشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۲میلیون و ۷۷هزار و ۲۱۸ سهم به مبلغ ۷میلیارد و ۸۵میلیون و ۱۹۰هزار و ۸۲۳ ریال مبادله شد.

بیشترین تعداد خریدار را سهام فولاد مبارکه با ۶۶ نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام ملی مس ایران و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام صنعتی محورسازان ایران‌خودرو انجام شد.

تبریز

در معاملات روز یکشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی، تعداد ۲/۲میلیون سهم از سهام ۳۹شرکت به ارزش ۴/۶میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۴درصد آن مربوط به خرید و ۵۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش ریالی

خرید و فروش را داشت.