رشت

در دادوستد روز دوشنبه تعداد ۴۰۶هزار و ۳۸۳سهم به ارزش ۲/۱میلیارد ریال مبادله شد که ۵۴درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های بانک پارسیان، ایران‌‌خودرو و بانک کارآفرین، بیشترین خریدار را در گیلان داشت. اصفهان

دیروز بانک پارسیان با ۲۵خریدار، پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌‌‌ای اصفهان بود.در این روز ۱۴۴خریدار اصفهانی اقدام به دادوستد سهام ۶۴شرکت کردند.دیروز سهامداران ۴/۱میلیون سهم را به ارزش ۴/۳میلیارد ریال در بورس اصفهان خرید و فروش کردند. سهم اصفهان در کل بورس ۲/۱۰درصد و سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۱/۳۴درصد شد.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۵۲۷هزار و ۵۴۹ سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ۴۴۷میلیون و ۶۰۳هزار و ۷۴ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۵۱ نفر اقدام به خرید سهام کرده‌اند که بیشترین تعداد خریدار را سهام ایران خودرو با ۲۸ نفر داشت.تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۷۰درصد کاهش و ارزش معاملات نسبت به روز قبل ۷۷درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۷۰درصد کاهش داشت.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۱۶هزار و ۸۸۶سهم به ارزش ۲۷۷میلیون و ۸۳۲هزار و ۱۳۳ریال دادوستد شد که ۶۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.تراکتورسازی ایران، بانک پارسیان و ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.