زاهدان

روز شنبه در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۷۲۷هزار و ۲۵سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۸۱۸میلیون ریال از میان ۱۰شرکت مورد دادوستد قرار گرفت که ۹۶درصد ارزش معاملات به خرید و ۴درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. همدان

در معاملات شنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۶۳۷هزار و ۲۲۳سهم به ارزش ۲میلیارد و ۴۸۱میلیون و ۵۹۳هزار و ۷۰۸ریال دادوستد شد که ۹۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. ملی صنایع مس ایران، داروسازی کوثر و تراکتورسازی ایران بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

کیش

در معاملات روز شنبه تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲میلیون و ۱۳۸هزار سهم به ارزش ۸میلیارد و ۱۰۲میلیون ریال از سهام ۱۶شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۸۷درصد مربوط به خرید و ۱۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده ملی صنایع مس ایران و خدمات انفورماتیک از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۸/۱۲میلیارد سهم از سهام ۳۶شرکت به ارزش ۳/۵۱میلیارد ریال دادوستد شد که ۲۰درصد آن مربوط به خرید و ۸۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. روز شنبه ملی صنایع مس ایران بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را در بورس تبریز داشت.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۹۹۱هزار و ۶۱۰سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۳میلیارد ریال بود که ۴/۹۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین روز شنبه سهام شرکت ملی صنایع مس ایران با ۲/۸۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

مشهد

روز شنبه در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۴میلیون سهم به ارزش ۱۷میلیارد ریال مبادله شد که ۸۸درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۴۹شرکت بود.

کرمانشاه

روز شنبه بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۴۸هزار سهم و حق تقدم به ارزش ۱۱۶میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۳۰درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.