سایت روغن نباتی پارس

گروه بورس- بیتا احمدی: مشتریان و سهامداران شرکت روغن نباتی پارس می‌توانند با مراجعه به سایت اینترنتی این شرکت به آدرس www.Parvsvegoil.com از آخرین دستاوردهای آن مطلع شوند. با کلیک بر روی آدرس مزبور صفحه‌ای پیش رویتان گشوده می‌شود که در آن گل‌های آفتاب گردان در حال رشد و نمو هستند و قرار است به روغن نباتی تبدیل شوند. در وسط این صفحه انواع مختلف روغن‌های تولیدشده در این شرکت را مشاهده می‌کنید.

در سمت چپ این صفحه این لینک‌ها قرار دارد: Certficates, Products, About us, Contactus و order در پایین و سمت راست این صفحه این کلمه قرار داده شده است «Skip» که با کلیک بر روی آ‌ن شما به صفحه‌ اصلی دسترسی پیدا می‌کنید.

این سایت دوزبانه بوده و هر یک از کاربران این سایت برای دسترسی به اطلاعات موردنظرشان می‌توانند یکی از زبان‌های فارسی و یا انگلیسی را انتخاب کرده و بر روی آن کلیک کنند. در لینک فارسی زبان شرکت روغن نباتی پارس در وسط صفحه روغن‌های اطلس، قو و آفتابگردان این شرکت قابل رویت است. هر یک از سهامداران این شرکت می‌توانند با استفاده از لینک‌های تعبیه شده در این سایت به اطلاعات مورد نظرشان دسترسی پیدا کنند. لینک‌های درباره ما، محصولات، گواهینامه، سفارش، ارتباط با ما، پست الکترونیکی و اطلاعات سهام شرکت. شرکت روغن نباتی پارس سهامی عام در سال ۱۳۳۳ با هدف پنبه پاک کنی و روغن‌کشی تاسیس شد که بعدها به تصفیه روغن نباتی تغییر پیدا کرد. این شرکت پیشتاز مرغوبیت در صنعت روغن نباتی کشور و با سابقه‌ترین تولیدکننده آن با ظرفیت تولید ۱۲۰هزار تن روغن نباتی در سال است. هر یک از مشتریان محصولات روغن نباتی پارس می‌توانند به لینک «محصولات» این شرکت مراجعه کرده و انواع و اقسام روغن‌نباتی جامد، مایع، روغن‌های مخصوص سرخ کردنی، روغن‌های جانشین‌ کره کاکائو و کره گیاهی را در این قسمت مشاهده کنند.

هر یک از سهامداران این شرکت می‌توانند بر روی لینک «اطلاعات سهام شرکت» کلیک کرده و به نرم‌افزار اطلاع‌رسانی بورس روغن‌نباتی پارس دسترسی یابند. در این صفحه نمودار قیمت روغن‌نباتی پارس در بالا قرار گرفته است. در این قسمت هر یک از سهامداران می‌توانند نوع نمودار خود را تعیین کرده و به اطلاعات شش ماه گذشته، آخرین اطلاعات روزانه و ... دسترسی پیدا کنند.