گروه بورس- مدیرعامل جدید تایدواتر معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ما، بهزاد سیف‌اللهی به جای جواد اصغری به عنوان مدیرعامل جدید تایدواتر انتخاب شد. سیدمصطفی میری، رییس هیات‌مدیره شرکت خدمات دریایی تایدواتر، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل این شرکت، با بیان این که تایدواتر یک شرکت تخصصی دریایی است که ماموریت آن خدمات در راستای وظایف سازمان بنادر و کشتیرانی است، گفت: نقطه ضعف تایدواتر برنامه‌های درازمدت تایدواتر بود، در هدف‌گیری جدید سازمان بنادر، برای این شرکت برنامه‌های بیشتری در نظر گرفته شده است.وی همچنین به تشکیل شرکت سرمایه‌‏گذاری ایران توسط تایدواتر اشاره کرد و افزود: جواد اصغری که تاکنون مسوولیت مدیرعاملی شرکت تایدواتر را داشته است، با تحویل این پست به بهزاد سیف‌‏الهی، در حال حاضر به عنوان عضو هیات‌مدیره شرکت تایدواتر و عضو هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌‏گذاری ایران که متشکل از ۱۲۷شخصیت حقوقی و حقیقی است، به همکاری ادامه می‌‏دهد.

میری افزود: یکی از بخش‌‏هایی که شرکت سرمایه‌‏گذاری ایران به عنوان یک فعالیت اصلی هدف‌‏گذاری کرده است، ایجاد هلدینگ حمل‌ونقل است که از حضور اصغری در این زمینه استفاده خواهیم کرد.

وی آینده سهام این شرکت را در بورس روشن ارزیابی کرد و گفت: اگرچه این شرکت در سهام خود یک رکود نسبی را تجربه کرده است، اما سهامداران باید اطمینان داشته باشند که این رکود موقتی بوده و آینده آن مثبت ارزیابی می‌‏شود.همچنین جواد اصغری، مدیرعامل پیشین تایدواتر در سخنانی به بیان اقدامات انجام شده در تایدواتر طی ۳سال گذشته پرداخت و نقطه عطف فعالیت خود را در این شرکت در ورود تایدواتر به بورس عنوان کرد، چرا که تایدواتر از سوی سازمان بنادر حق حضور در مناقصات را نداشت و با ورود به بورس این مساله برطرف شد.

بهیاد سیف‌اللهی نیز تایدواتر را یک ارگان اقتصادی دانست که در برهه‌های زمانی مختلف وارد مسائل سیاسی شده است ولی نگاه اساسی آن اقتصادی و درآمدزا است که باید جوابگوی سهامداران باشد. مدیرعامل جدید تایدواتر با بیان اینکه ما تلاش می‌کنیم حافظ منافع سهامداران باشیم، عنوان کرد: تایدواتر می‌تواند در زمینه‌های جدید مانند لایروبی و نجات کشتی‌ها نیز فعالیت کند، چرا که شرکت‌هایی که توان فعالیت در این زمینه را داشته باشند کم هستند.