گروه بورس- گروه مپنا به عنوان شرکتی که در حال ورود فعالانه به بورس است، در نمایشگاه بورس و بازار سرمایه حضور داشته و علاقه‌مندان به آشنایی با این شرکت می‌توانند با دستاوردهای آن امروز بیشتر آشنا شوند. شرکت مپنا یک بنگاه اقتصادی است که به همراه شرکت‌های زیرمجموعه خود، در زمینه توسعه و ساخت نیروگاه‌های حرارتی به صورت پیمانکار اجرایی کلید در دست (EPC) و سرمایه‌گذاری خصوصی (IPP) فعالیت می‌کند.

شرکت مپنا فراتر از ۸۵درصد از ظرفیت نصب شده شبکه برق کشور با بیش از ۳۳۰۰۰مگاوات و به ارزش قراردادی بالغ بر ۱۴میلیارد دلار را مهندسی، تامین تجهیزات، احداث یا سرمایه‌گذاری و اجرا کرده یا اجرای آنها را در دست انجام دارد.

گروه مپنا به عنوان سرمایه‌گذار و مجری پروژه‌های نیروگاهی خصوصی (IPP)، هم‌اکنون چندین پروژه خصوصی را در چارچوب روش‌های ساخت، بهره‌برداری و واگذاری (BOT) و ساخت، تملیک و بهره‌برداری (BOO) با ظرفیت حدود ۸۰۰۰مگاوات و ارزش بیش از ۴میلیارد دلار در دست اقدام دارد.

همچنین به عنوان پیمانکار اجرایی (EPC) در ایجاد ظرفیت تولید ۲۳۰۰۰مگاوات انرژی برق در کشور به ارزش قراردادی بیش از ۱۰میلیارد دلار مشارکت فعالانه داشته و دارد.