سخت آژند در آینده نزدیک سود بیشتری را برای سهامداران پیش‌بینی خواهد کرد

گروه بورس - شرکت سخت آژند در آینده نزدیک سود بالاتری را برای سهامداران خود پیش‌بینی و کسب خواهد کرد. فرهاد فرازیان، مدیرعامل شرکت سخت آژند با بیان این مطلب افزود: طرح و استراتژی‌های آینده سخت آژند ایجاد مراکز تجاری و مسکونی و اجاره دادن آن در یک دوره پنج ساله و شناسایی سود و پس ‌فروش پروژه با توجه به ارزش افزوده و کمک و حمایت از بخشی که در ابتدای زندگی و یا شروع به کار توانایی خرید واحد مورد نظر خود را ندارد، است.

وی اظهار داشت: خرید و سرمایه‌گذاری جدید در بهترین نقاط با احتمال افزایش قیمت و استفاده بهینه برای ساخت‌وساز از برنامه‌های شرکت سخت آژند است.فرازیان به پروژه‌های سرمایه‌گذاری و ساختمانی این شرکت اشاره کرد و گفت: آژند اصفهان، آژند امجدیه، آژند شهرستانک، برج مسکونی نعیم، آژند توسکا، چابکسر و آژندیاس از جمله پروژه‌هایی هستند که در آن سرمایه‌گذاری شده است.

وی تصریح کرد: سود بالاتری را در آینده نزدیک برای سهامداران پیش‌بینی و کسب خواهیم کرد و با توجه به اینکه تقریبا سرمایه‌ها به سمت ملک سرازیر شده است و یا پتانسیل بالای رشد ملک در انتظار است که سیاست شرکت بر حفظ دارایی‌های خود و فروش سهام پروژه‌ها پس از اخذ پروانه ساختمان است.

فرازیان در خصوص سود تحقق یافته هر سهم گفت: به ازای هرسهم ۱۹۱ ریال برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه سال ۸۵ محقق کردیم و پیش‌بینی EPS ما برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریورماه ۸۶ نیز ۲۸۰ریال خواهد بود.