«فارسیت دورود» 44تومان سود به ازای هر سهم اختصاص داد

گروه بورس- مجمع عمومی عادی سالانه شرکت فارسیت دورود (سهامی عام) یکشنبه گذشته در تهران برگزار شد. به گزارش خبرنگار ما، مجمع «سفارود» با حضور ۵۵/۵۱درصد از صاحبان سهام رسمیت یافت و حسین سید شفیع به عنوان رییس این جلسه انتخاب شد. نصرت‌ا... توکل و آقای علیدوستی نیز نظارت بر این جلسه را عهده‌دار شدند و دبیری مجمع را هم مهندس‌خان‌وردی، مدیرعامل فارسیت دورود بر عهده گرفت.بنابراین گزارش، سهامداران شرکت فارسیت دورود پس از قرائت گزارش هیات‌مدیره از سوی مدیرعامل و قرائت گزارش حسابرس با پرداخت ۴۴۰ریال سود به ازای هر سهم موافقت کردند.

این شرکت ۴۷۲ریال از EPS سال گذشته خود را پوشش داده است. همچنین در این مجمع مقرر شد که EPSا۵ ماهه پایانی سال‌جاری نیز همان ۱۵۱ریال از قبل تعیین شده باشد و EPS سال مالی منتهی به ۲۹/۱۲/۸۶ نیز اوایل اسفند‌ماه امسال اعلام شود.

پس از برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه مسوولان شرکت به منظور تصویب افزایش سرمایه مجمع عمومی به طور فوق‌العاده برگزار کردند و صاحبان سهام شرکت مزبور افزایش سرمایه ۵۴درصدی «سفارود» را مورد تصویب قرار دادند. اجرای این افزایش سرمایه در اختیار هیات‌مدیره قرار داده شد.این گزارش حاکی است که افزایش سرمایه فارسیت دورود از محل اندوخته، مطالبات و آورده نقدی سهامداران تامین خواهد شد.این شرکت قبلا پیش‌بینی کرده بود که ۳۴۹ریال از بودجه خود را تقسیم کند، اما این پیش‌بینی با افزایش ۳۵درصدی به ۴۷۲ریال رسید و در نهایت به تقسیم سود قابل توجه در مجمع معادل ۴۴۰ریال منجر شد.