گروه بورس- پیش‌بینی درآمد هر سهم باما با ۲۳۵ریال افزایش به طور خالص مبلغ هفت‌هزار و ۹۴ریال اعلام شد. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان اوراق بهادار تهران، باما در دوم دی‌ماه با ۴۹میلیارد و ۵۳۶میلیون ریال سرمایه درآمد هر سهم امسال را به طور خالص مبلغ شش‌هزار و۸۵۹ ریال اعلام کرده بود. باما توانست تا پایان دوره ۱۰ماه منتهی به دی‌ماه با تحقق شش هزار و۳۱۷ ریال سود خالص برای هر سهم معادل ۸۹درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.

پیش‌بینی عملکرد باما برای سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش در حدود ۱۲۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۵۹درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۸۷درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۹۲درصد افزایش نشان می‌دهد.

شرکت سیاست تقسیم سود را اعلام نکرده است. هیات‌‌مدیره شرکت در آذرماه اعلام کرده بود که تصمیم دارد تقسیم ۵۰درصد سود خالص را به مجمع عمومی عادی سالانه سال ۸۵ پیشنهاد کند.

پیش‌بینی درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ در سال مالی ۸۵ به مبلغ ۸۸میلیارد و ۱۹میلیون ریال (مبلغ ۱۷۷۷ریال به ازای هر سهم) معادل ۲۵درصد از کل سود خالص بوده و عمدتا مربوط به درآمد حاصل از سرمایه‌‌گذاری در شرکت ذوب روی اصفهان است.

بنابراین اطلاعات باما تا پایان آذرماه از فروش انواع محصولات خود مبلغ ۴۱۵میلیارد و ۲۸۵میلیون ریال درآمد کسب کرد که این مبلغ معادل ۸۴درصد از بودجه امسال باما را محقق کرده است.