کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲۱۵هزار سهم به ارزش ۷۱۰میلیون ریال از سهام ۱۶ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۷۷درصد مربوط به خرید و ۲۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نفت بهران و نوسازی ساختمان تهران از استقبال بیشتری برخوردار بودند. کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۴۱۶ سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۱۰۱ریال معامله شد که ۸۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۱۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، نوسازی ساختمان تهران و تولید فرومولیبدن کرمان بود.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۳۵۴هزار و ۱۲۳ سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۹۹۱میلیون و ۲۶هزار ریال بود که ۲۷درصد آن به خرید سهام و ۷۳درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت.

سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، سایپا و بانک اقتصاد نوین بالاترین تعداد خریداران را داشتند و سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات، عایق پلاستیک و بانک اقتصاد نوین بالاترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

یزد

روز دوشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۲۷۶هزار و ۷۵۶ سهم به مبلغ هشتصد و شصت و نه میلیون و دویست‌ و هشتاد و پنج‌هزار و هشتصد و هفتاد و چهار ریال مبادله شد. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام بانک اقتصاد نوین و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام لیزینگ صنعت ومعدن انجام شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل ۲۸درصد کاهش ارزش معاملات نسبت به روز قبل ۴درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۲۹درصد کاهش داشته است.

کرج

در معاملات روز دوشنبه تالار کرج تعداد ۱/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۲۰۴میلیون ریال دادوستد شد.در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. همچنین شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی نیز بیشترین حجم و ارزش فروش را به خود اختصاص داد.در این روز تالار کرج با ۵/۵درصد کل معاملات بازار رتبه اول را در بین سایر تالا‌ر‌های منطقه‌ای به خود اختصاص داده است.

ساری

روز دوشنبه در تالار ساری، تعداد ۴۴۲هزار و ۲۱۵سهم به ارزش بیش از ۹۹۲میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۶۵درصد مربوط به خرید و حدود ۳۵درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های دارای بیشترین ارزش معامله در این روز بانک اقتصاد نوین، فارسیت دورود، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، شکر و داروسازی سبحان بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۶۶۸هزار و یک‌سهم جمعا به ارزش ۶/۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۸درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۲درصد به فروش اختصاص داشت. همچنین در تالار بورس منطقه‌ سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام بانک اقتصاد نوین اختصاص داشت.

همدان

در معاملات دوشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۰۸هزار و ۳۴۴سهم به ارزش ۶۵۷میلیون و ۶۷۶هزار و ۵۹۲ریال دادوستد شد که ۸۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. اوراق مشارکت ایران‌خودرو، سایپا و بانک اقتصاد نوین بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

ارومیه

روز دوشنبه تعداد ۱۷۷هزار و ۶۹۱سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۶۰۶میلیون ریال بوده که ۴/۶۸درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین بانک اقتصاد نوین با ۶/۹۴درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه ای قرار داشت.

کرمانشاه

دیروز بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۸۳هزار سهم و حق‌تقدم، به ارزش ۲۰۹میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۱۸درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز دوشنبه، شاهد دادوستد ۲۱۰هزار و ۱۹۷سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۲۸شرکت) به ارزش بیش از ۶۳۸میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۰درصد به خرید و ۵۰درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.شرکت‌های آبادگران ایران، بانک اقتصاد نوین و پاکسان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.