گروه بورس - درآمد هر سهم امسال نیروکلر با ۳۴ ریال افزایش به طور خالص مبلغ ۳۴۷ ریال پیش‌بینی شده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت ۲۹ مهر ماه با ۴۹میلیارد و ۱۸۰میلیون ریال سرمایه پیش‌بینی درآمد هر سهم را ۳۱۳ ریال اعلام کرده بود.

نیروکلر دلایل تعدیل را رشد قیمت برخی از محصولات در سه ماه سوم سال و افزایش درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها به دلیل استفاده کمتر از سپرده‌های بانکی و اوراق مشارکت نسبت به پیش‌بینی، اعلام کرده است .

شرکت طرح جایگزینی الکترولایزرهای قدیمی با برآورد سرمایه‌گذاری ۳۸۷۶۳میلیون ریال را در دست اجرا دارد که با هزینه‌های انجام شده به مبلغ ۱۷۰۷۹میلیون ریال، ۴۵درصد پیشرفت کار داشته و تاریخ بهره‌برداری سال ۸۶ است.

همچنین برای طرح مزبور گشایش اعتبار شده و ۱۰درصد پیش‌پرداخت ارزی انجام و عقد قرارداد تسهیلات نیز انجام شده و پارت اول ماشین‌آلات به مبلغ یک میلیون و ۳۲۸هزار یورو تحویل شرکت شده است.

هیات‌مدیره تصمیم دارد سود قابل تقسیم سال ۱۳۸۵ بین صاحبان سهام را معادل ۲۵۰ ریال به ازای هر سهم به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. لازم به توضیح است که شرکت قبلا در فروردین ماه پیشنهاد تقسیم سود را معادل ۱۱۴ ریال به ازای هر سهم اعلام کرده بود.

نیروکلر در پایان دوره ۹ ماه منتهی به آذر‌ماه توانسته است از فروش محصولات خود ۵۳میلیارد و ۴۷۵میلیون ریال درآمد کسب کند که معادل ۷۶درصد از بودجه این شرکت است. همچنین نیروکلر در این مدت معادل ۸۳درصد از سود پس از کسر مالیات هر سهم، ۸۱درصد از سود عملیاتی هر سهم، ۷۸درصد از درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها و ۷۹درصد از سود (زیان) ناخالص خود را پوشش دهد.