اختصاص 122ریال سود به ازای هر سهم «وآتی»

به گزارش بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت طی اطلاعیه‌ای صورت‌های مالی دوره مالی ۹ماهه منتهی به پایان آذر ۸۵ را منتشر کرد که در این دوره ۹ماهه مبلغ ۱۲۱میلیارد و ۸۱۵میلیون ریال سود خالص کسب کرد و به ازای هر سهم مبلغ ۱۲۲ریال سود کنار گذاشت. بر اساس این گزارش، شرکت در دوره مزبور مبلغ ۱۱۵میلیارد و ۶۰۱میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری و سود حاصل از سایر فعالیت‌ها کسب کرد که پس از کسر هزینه‌های فروش، اداری و عمومی و اضافه شدن سایر درآمدها، سود عملیاتی شرکت مبلغ ۱۲۱میلیارد و ۹۹۰میلیون ریال اعلام شد.

به سود عملیاتی، خالص درآمدهای متفرقه نیز اضافه شد و پس از کسر مالیات، سود خالص شرکت به مبلغ ۱۲۱میلیارد و ۸۱۵میلیون ریال رسید. این در حالی است که به سود خالص، سود انباشته در ابتدای سال نیز اضافه شد و در پایان مبلغ ۲۳۵میلیارد و ۱۳۷میلیون ریال سود قابل تخصیص در حساب‌های شرکت منظور شد.

شرکت تا پایان آذرماه سال جاری بخشی از سهام ۵۲شرکت بورسی را با بهای تمام‌شده یک هزار و ۳۰۴میلیارد و ۸۵۹میلیون ریال و ارزش بازاری به مبلغ یک هزار و ۹۴میلیارد و ۹۲میلیون ریال در سبد سهام خود داشت.

سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در حوزه خارج از بورس نیز بخشی از سهام ۱۷شرکت را با بهای تمام‌شده ۵۸۵میلیارد و ۶۸۲میلیون ریال در اختیار داشت.