گروه بورس - سیمان کرمان با تحقق ۷۶۳ریال سود برای هر سهم، تا پایان آذرماه معادل ۷۵درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داده است. بنابر اطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم امسال را با ۲۲۰میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال سرمایه به طور خالص مبلغ یک‌هزار و ۱۳ریال پیش‌بینی کرده است. سیمان کرمان در آذرماه امسال پیش‌بینی درآمد هر سهم را مبلغ ۱۰۴۹ریال پیش‌بینی کرده بود که دلائل تعدیل را حذف افزایش نرخ فروش پیش‌بینی شده از ابتدای تیرماه ۸۵ اعلام کرده است.

سیمان کرمان همچنین تا پایان دوره نه‌ماه منتهی به آذرماه مبلغ ۳۳۰میلیارد و ۲۲میلیون‌ریال درآمد حاصل از فروش است که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از ۶درصد برخوردار بود و معادل ۷۶درصد از بودجه این شرکت را پوشش داده است.

پیش‌بینی عملکرد «سکرما» برای سال‌مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال‌مالی قبل به ترتیب فروش یک‌ درصد افزایش، بهای تمام‌شده کالای فروش‌رفته ۱۵درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۳درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات ۱۱درصد کاهش نشان می‌دهد.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده ۵ آذرماه سرمایه شرکت از مبلغ ۱۱۰میلیارد و ۱۶۰میلیون ریال به مبلغ ۲۲۰میلیارد و ۳۲۰میلیون ریال (معادل ۱۰۰درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران افزایش یافته است.

هیات‌مدیره سیمان کرمان در نظر دارد ۶۰درصد سود قابل تقسیم سال‌مالی را جهت تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی صاحبان سهام پیشنهاد کند.