گروه بورس - درآمد هر سهم شرکت بین‌المللی محصولات پارس برای سال مالی منتهی به 31 شهریور ماه 86 با سرمایه 5میلیارد ریال مبلغ 2هزار و 721 ریال به طور خالص پیش‌بینی شده است.

به گزارش سازمان بورس و اوراق تهران، هیات مدیره «شپارس» تصمیم دارد سود قابل تقسیم سال مالی مزبور بین صاحبان سهام را مبلغ ۲۸۰ ریال خالص برای هر سهم به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.پیش‌بینی عملکرد سال مالی مزبور در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل فروش با ۶درصد افزایش، قیمت تمام شده کالای فروش رفته با ۸درصد افزایش،‌ سود عملیاتی با ۲درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۶درصد افزایش مواجه شده است که شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است.
بنابراین گزارش، شرکت بین‌المللی محصولات پارس افزایش سرمایه از مبلغ 5میلیارد ریال تا سقف 70میلیارد ریال را در دست بررسی دارد.
همچنین، مبلغ یک‌میلیارد و ۳۱۱میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها (معادل ۱۰درصد از کل سود خالص) برای سال مالی مزبور شامل درآمد حاصل از سود اوراق مشارکت به مبلغ ۳میلیارد و ۲۵۳میلیون ریال، درآمد حاصل از سود سهام به مبلغ ۵۴۱میلیون ریال و زیان حاصل از فروش سهام به مبلغ ۲میلیارد و ۴۸۳میلیون ریال است. همچنین مبلغ ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها (معادل ۱۸درصد از کل سود خالص) برای سال مالی منتهی به ۳۱ شهریور‌ماه ۸۶ شامل درآمد حاصل از سود اوراق مشارکت به مبلغ ۲میلیارد ریال است و درآمد حاصل از سود سهام به مبلغ ۵۰۰میلیون ریال است.
شرکت اعلام کرده است، طرح تاسیس کارخانه تولید مواد پاک‌کننده در جنت‌آباد گرمسار را با برآورد سرمایه‌گذاری 338میلیارد و 749میلیون ریال و هزینه‌های انجام شده تاکنون به مبلغ 20میلیارد و 232میلیون ریال (درصد پیشرفت کار تاکنون 15درصد می‌باشد) در دستور کار دارد، ضمنا زمان بهره‌برداری طرح، مهر ماه سال 87 اعلام شده است.