ارومیه

در روز چهارشنبه مورخ ۲۷/ ۱۰/ ۱۳۸۵ تعداد ۱۵۹۹۱۰ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹۲۸میلیون و ۹۸۶هزار و ۸۰۶ریال بوده است که ۱/۶۷درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. تبریز

در معاملات روز گذشته در بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷۶۲هزار و ۹۲۳سهم از سهام ۴۰شرکت به ارزش ۵/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۳۱درصد آن مربوط به خرید و ۶۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از یک‌میلیون و ۶۵۵هزار و ۸۰۰سهم به ارزش ۵میلیارد و ۳۶۴میلیون ریال از سهام ۲۵ شرکت دادوستد شد .

کرمانشاه

روز گذشته بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۱۸۲هزار سهم و حق تقدم، به ارزش ۶۹۲میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۳۲درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

همدان

دیروز در معاملات بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۷۰هزار و ۵۹۰سهم به ارزش ۲۴۴میلیون و ۶۹۸هزار و ۸۸۳ریال دادوستد شد که ۴۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۲۱هزار و ۵۲۳سهم به ارزش بیش از ۴۷۰میلیون ریال از میان ۱۳شرکت مورد دادوستد قرار گرفت.

اصفهان

تالار بورس منطقه‌ای اصفهان در روز گذشته شاهد دادوستد سه میلیون و ۵۴۶هزار و ۳۶سهم به ارزش ۱۲میلیارد و ۲۴۵میلیون و ۱۳۱هزار و ۵۶۶ریال بود. با ارزش‌ترین سهم تالار اصفهان ایران‌خودرو و پرطرفدارترین سهم لیزینگ ایران بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته، شاهد دادوستد ۵۲۸هزار و ۸۵۸سهم (متعلق به ۳۴شرکت) به ارزش بیش از دو میلیارد و ۳۱۶میلیون ریال بود.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۳۷۱هزار سهم به ارزش بیش از سه میلیارد و ۶۳۲میلیون ریال معامله شد که ۷۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

یزد

دیروز در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۷۵۸هزار و ۹۸۱سهم به مبلغ دو میلیارد و ۶۹۳میلیون و ۸۳۶هزار و ۶۹۲ریال مبادله شد.

سمنان

در این روز تعداد ۱۹۵هزار و ۱۷۵سهم به ارزش ۹۶۰میلیون و ۷۸۹هزار و ۳۹۷ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.