کرج

در معاملات تالار کرج تعداد سه میلیون و ۸۴۱هزار و ۳۹۹سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۶۰میلیون ریال دادوستد شد که ۳۶درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۶۴درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله‌شده، شرکت بانک پارسیان بیشترین حجم و ارزش معاملات را به خود اختصاص داد. زاهدان

در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۴۳۷۴۰۸هزار و ۴۰۸سهم به ارزش بیش از ۶۲۰میلیون ریال از میان ۹شرکت مورد دادوستد قرار گرفت.بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به بانک پارسیان و بیشترین حجم و ارزش فروش مربوط به توسعه صنعتی ایران بود.

کرمانشاه

در بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۱۹۴هزار سهم و حق‌تقدم، به ارزش ۳۹۳میلیون ریال بود. از این میزان معامله ۵۳درصد آن مربوط به خرید و مابقی مربوط به فروش بود.

ساری

در تالار ساری، تعداد ۹۱۴هزار و ۸۷۳سهم به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۹۵میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. در این روز حدود ۷۲درصد مربوط به خرید و حدود ۲۸درصد مربوط به فروش سهام بوده است.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز به ترتیب: بانک پارسیان و فارسیت دورود بود.

سمنان

تعداد ۴۶۹هزار و ۹۱۲سهم به ارزش یک میلیارد و ۳۸۱میلیون و ۷۵۸هزار و ۴۲۹ریال در بورس منطقه سمنان مورد داد و ستد قرار گرفت.۹۲درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۸درصد به فروش اختصاص داشت.

تبریز

در معاملات بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد یک میلیون و ۶۴۵هزار و ۸۵۱سهم از سهام ۳۵شرکت به ارزش ۵/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۷۳درصد آن مربوط به خرید و ۲۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

کرمان

در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد شش میلیون و ۲۸۲هزار سهم به ارزش بیش از ۱۰میلیارد و ۷۲۱میلیون ریال معامله شد که ۵۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی معاملات به ترتیب مربوط به سهام بانک پارسیان، بانک کارآفرین و پارس دارو بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان شاهد دادوستد ۹۴۳هزار و ۶۳۰ سهم (متعلق به ۲۶ شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۷۳میلیون ریال بود.