گروه بورس- درآمد هر سهم شرکت نیروترانس برای سال مالی منتهی به 29 اسفند‌ماه 85 با سرمایه 135میلیارد ریال مبلغ 430ریال به طور خالص پیش‌بینی شده است.

به گزارش سازمان بورس و اوراق بهادار تهران، «بنیرو» پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی مزبور را در اسفند‌ماه ۸۴ و تیر‌ماه و مهر‌ماه سال‌جاری نیز مبلغ ۴۳۰ریال اعلام کرده بود که به‌رغم عدم تغییر پیش‌بینی در هر سهم، جزئیات پیش‌بینی تغییر کرده است، اما شرکت دلایل تغییرات را اعلام نکرده است. پیش‌بینی عملکرد این شرکت برای سال مالی ذکر شده نسبت به عملکرد واقعی سال مالی قبل در فروش با ۱۰درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته با ۱۲درصد افزایش، سود عملیاتی با ۵درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات با ۴درصد کاهش همراه است.
درآمد حاصل از فروش شرکت نیروترانس در 9 ماه ابتدای سال 155میلیارد و 710میلیون ریال بوده است که بر این اساس 74درصد پیش‌بینی فروش را پوشش داده است.
همچنین سود عملیاتی این شرکت طی ۹ ماه اول سال بیش از ۴۲میلیارد ریال بود. این رقم ۷۲درصد بودجه پیش‌بینی شده بوده است.
«بنیرو» اعلام کرده است طرح‌های بوشینگ خازنی 245 تا 400 کیلوولت (با برآورد سرمایه‌گذاری 47میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده به مبلغ 21میلیارد و 112میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری سال 1385) و پروژه IMB اا400کیلوولت (با برآورد سرمایه‌گذاری به مبلغ 14میلیارد ریال، هزینه‌های انجام شده به مبلغ 6میلیارد و 326میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری سال 85) در دست اقدام است.
همچنین شرکت اعلام کرده است که هیات‌مدیره در نظر دارد ۱۰۰درصد سود پیش‌بینی شده سال مالی ۸۵ را برای تقسیم بین سهامداران به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند.