اصفهان

دیروز سرمایه‌گذاری ساختمان با ۶۴خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای بود و بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد.

در این روز ۲۵۹خریدار اصفهانی اقدام به دادوستد ۹/۳میلیون سهم به ارزش ۳/۱۰میلیارد ریال کردند. سهم اصفهان در کل بورس ۷/۸درصد سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۸/۵۸درصد شد. کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد ۱۹۸هزار سهم به ارزش بیش از ۴۱۰میلیون و ۶۵۲هزار ریال معامله شد که یک‌درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به مجتمع صنایع لاستیک کرمان، پتروشیمی خارک و شکر بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۱۸۶هزار و ۲۸۰سهم (متعلق به ۲۵شرکت) به ارزش بیش از ۴۴۴میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۲۹درصد به خرید و ۷۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

شرکت‌های سایپا، سیمان فارس و خوزستان و شیمیایی کف به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، سایپا و مجتمع‌های توریستی و رفاهی آبادگران ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۴۲۳هزار و ۳۱۴سهم از سهام ۲۹شرکت به ارزش ۷۳۲میلیون ریال دادوستد شد که ۱۷درصد آن مربوط به خرید و ۸۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

در این روز شرکت‌های بانک پارسیان و سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر به ترتیب بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۶۱هزار و۴۱سهم به ارزش ۴۶۵میلیون و ۳۱۱هزار و ۳۳۳ریال دادوستد شد که ۵درصد آن مربوط به خرید سهام و ۹۵ درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

پتروشیمی خارک، سرمایه‌گذاری گروه صنایع بهشهر ایران و داروسازی جابرابن حیان بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

سمنان

دیروز تعداد ۷۰۸هزار و ۷۹۳ سهم جمعا به ارزش ۳۱۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.

۷۴درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۲۶درصد به فروش اختصاص داشت.

در ضمن در این روز نماد۱۷ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۵ نماد با افزایش قیمت و ۱۰نماد با کاهش قیمت مواجه بود و ۲ نماد بدون تغییر باقی ماند.

همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام داروسازی جابرابن‌حیان اختصاص داشت.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۶۴هزار و ۴۰۹سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۱۳۸میلیون و ۵۵۱هزار ریال بود که ۲/۶۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

همچنین دیروز سهام شرکت بانک پارسیان با ۹/۲۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

شیراز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس فارس تعداد ۷۶۷هزار سهم به ارزش ۲میلیارد ریال مبادله شد که ۵۲درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۸درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

در بورس فارس در مجموع ۱۰۳ نفر دیروز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را شرکت‌های سایپا، بانک پارسیان و نیروترانس با ۲۷، ۱۳، ۱۲ نفر خریدار داشتند. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت‌های پگاه خراسان، سایپا و تراکتورسازی انجام شد.