گروه بورس- قند شیرین خراسان درآمد هر سهم سال مالی منتهی به تابستان 86 را به طور خالص مبلغ 523ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی مزبور را در مهرماه نیز مبلغ ۳۱۶ریال اعلام کرده بود که به بازار ارائه نشد.
پیش‌بینی عملکرد «قشرین» برای سال مالی 86 در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال مالی قبل به ترتیب فروش 16درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 11درصد افزایش، سود عملیاتی 70درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات 66درصد افزایش نشان می‌دهد.
شرکت دلایل تغییرات را عمدتا ناشی از پیش‌بینی افزایش نرخ فروش محصولات تولیدی و افزایش نرخ خرید مواد اولیه اعلام کرده است.
مطابق اطلاعات دریافتی از شرکت، درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری سال مالی 86 به مبلغ 6802میلیون ریال عمدتا شامل درآمد حاصل از سود سپرده بانکی و درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری در سهام است.
قند شیرین خراسان اعلام کرده است با توجه به عدم اعلان نرخ‌های شکر و قند از سوی ارگان‌های مربوطه، با توجه به مبناهای متعارف، فعلا نرخ خرید چغندر قند با عیار ۱۶ به ازای هر کیلوگرم مبلغ ۴۶۰ریال، بهای فروش هر کیلوگرم شکر مبلغ شش‌هزار ریال، هر کیلوگرم قند هفت هزار ریال، هر کیلوگرم تفاله خشک ۱۴۰۰ریال و دستمزد تصفیه شکر خام و تبدیل به قند کله‌ای هر کیلوگرم ۱۲۰۰ریال منظور شده است.
هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد مطابق ماده 90 اصلاحیه قانون تجارت معادل 10درصد سود سالانه را جهت تقسیم به مجمع عمومی عادی سالانه سال‌های مالی 85 و 86 پیشنهاد کند.
مطابق اطلاعات دریافتی از کل مقدار فروش برآوردی قند و شکر برای سال مالی ۸۶ (به میزان ۲۶هزار و ۵۰۰تن)، پیش‌بینی شده است که حدود ۱۰هزار و ۲۰۰تن آن به بخش دولتی، چهارهزار و ۲۰۰تن در مرحله اول و در جریان عقد قرارداد و شش‌هزار تن در مرحله بعدی و ۱۶هزار و ۳۰۰تن دیگر جهت سایر مصرف‌کنندگان تعلق گیرد.