کرمانشاه

هفته گذشته بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۴۶۹هزار سهم و حق تقدم، به ارزش ۲۴۳۸میلیون ریال بود که نسبت به هفته قبل به لحاظ حجم ۵۰درصد کاهش و از لحاظ ارزش ۴۶درصد کاهش داشت. زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۳میلیون و ۹۸۰هزار و ۵۷۰ سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۸۸ شرکت) به ارزش بیش از ۳۷میلیارد و ۷۸۳میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۱۱۴درصد افزایش داشت.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۷درصد به خرید و ۴۳درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران داشته‌اند. بیشترین ارزش ریالی معاملات را نیز به ترتیب سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری ساختمان ایران و سنگ آهن گل گهر به خود اختصاص دادند.

همدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۴۶۴هزار و ۳۴۶ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۴۵۸میلیون و ۵۰۴هزار و ۹۹۴ریال مبادله شد که ۵۴درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین در این هفته به ترتیب توسعه معادن روی ایران، پتروشیمی خارک و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

قزوین

در تالار بورس استان قزوین در هفته گذشته و طی ۵ جلسه معاملاتی، ۶میلیون و ۹۱۱هزار و ۵۸۱ سهم به ارزش بیش از ۴۰میلیارد و ۷۸۴میلیون ریال معامله شد.بررسی آمار معاملات تالار قزوین نشانگر ۲/۶۰درصد خرید و ۸/۳۹درصد فروش بود. بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام توسعه معادن روی ایران بود و پس از آن، صنعتی و معدنی چادرملو، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و پتروشیمی خارک در رتبه‌های دوم تا چهارم جای گرفتند.

رشت

در هفته منتهی به ۲۹آذر ماه بیش از پنج‌میلیون سهم به ارزش ۵/۳۱میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین در هفته گذشته سهام شرکت‌های پتروشیمی خارک، توسعه معادن روی ایران و بانک پارسیان در کانون توجه مردم گیلان قرار داشتند.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۳/۱میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۱۱میلیارد ریال بود که ۶۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین در این هفته سهام شرکت توسعه معادن روی ایران با ۴/۲۹درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

ساری

در هفته منتهی به ۲۹ آذرماه، در تالار ساری تعداد ۶میلیون و ۹۶۶هزار و ۱۰سهم به مبلغ بیش از ۳۳میلیارد و ۳۵میلیون ریال مبادله شد. در این هفته پنج شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری چادرملو، سرمایه‌گذاری توس‌گستر، سرمایه‌گذاری البرز، پتروشیمی اصفهان و گل‌گهر بودند. از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۵۶درصد مربوط به خرید و حدود ۴۴درصد مربوط به فروش سهام بود.