گروه بورس- ایران یاسا تایرورابر درآمد هرسهم سال مالی منتهی به تابستان 86 به طور خالص مبلغ 1188ریال پیش‌بینی کرده است.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «پاسا» برای سال مالی منتهی به تابستان ۸۶ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب، فروش ۳۷درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۴۰درصد افزایش، سود عملیاتی ۲۰درصد افزایش و سود خالص پس از کسر مالیات ۵۰درصد افزایش نشان می‌دهد. شرکت دلیل تغییرات را افزایش فروش و تغییر ترکیب فروش، افزایش تولید و افزایش نرخ مواد و خدمات و افزایش تسهیلات داخلی و خارجی اعلام کرده است.
براساس تصمیمات اتخاذ شده در مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام آبان 84، اجرای افزایش سرمایه از مبلغ 20میلیارد ریال به مبلغ 40میلیارد ریال (معادل 100درصد) از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران (16میلیارد ریال) و اندوخته طرح و توسعه (4میلیارد ریال) به هیات‌مدیره واگذار شد.
شرکت پیش‌بینی درآمد هرسهم سال مالی منتهی به ۳۱/۶/۸۶ را در مهرماه، مبلغ ۱۱۸۸ریال اعلام کرده بود که به بازار انعکاس‌نیافته است.
هیات‌مدیره این شرکت تصمیم دارد، تقسیم مبلغ 16میلیارد و 500میلیون ریال (به ازای هرسهم مبلغ 825ریال) از سود قابل تقسیم سال مالی 86 را به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. این در حالی است که پیش‌بینی درآمد هر سهم «پاسا» در سال مالی منتهی به تابستان 86 معادل 792ریال بود و پیش بینی درآمد حاصل از فروش این شرکت بالغ بر 328 میلیارد و637 میلیون ریال شد.