بیش از ۹۲درصد سهام قابل واگذاری شرکت سیمان خرم‌آباد از طریق شعب بانک سپه در سراسر کشور واگذار شده است. به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان خرم‌آباد، استقبال عموم مردم از پذیره‌نویسی این شرکت بی‌نظیر بود و در زمان محدود‌تری از زمان پیش‌بینی شده، سهام این شرکت به فروش رفت و تنها ۸ درصد سهام باقیمانده در چند روز آینده به فروش خواهد رفت.

کارشناسان اقتصادی اعتقاد دارند که موقعیت پذیره‌نویسی شرکت سیمان خرم‌آباد با چند مزیت استثنایی این شرکت ارتباط دارد، معافیت ۱۰ساله مالیاتی و احداث کارخانه در مجاورت معادن باوی که هزینه تولید سیمان را به شدت کاهش می‌دهد، در موفقیت پذیره‌نویسی بی‌تاثیر نبوده است.

مردم تهران بیشترین خریداران سهام شرکت سیمان خرم‌آباد را تشکیل داده‌اند و مردم استان لرستان که در روز‌های نخستین پذیره‌نویسی رتبه چهارم و پنجم را به خود اختصاص داده بودند، اکنون بعد از استان تهران در مقام دوم قرار دارند.

بعد از استان لرستان، فارس، زنجان، اصفهان و قم بیشترین سهام این شرکت را خریداری نموده‌اند.

به گفته مهندس محمد خدری (مدیرعامل شرکت سیمان خرم‌آباد) مردم می‌توانند از طریق کلیه شعب بانک سپه در سراسر کشور این سهام را خریداری کرده و فیش بانکی همراه با کپی صفحه اول شناسنامه خود را با پست سفارشی به دفتر امور سهام شرکت سیمان خرم‌آباد ارسال کنند.