زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۶۰۲هزار و ۹۱۷سهم (متعلق به ۴۸شرکت) به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۲۵۵میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۸درصد به خرید و ۵۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۲۲۹خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌‌گذاری شاهد و سرمایه‌گذاری توسعه شهری توس‌گستر به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را داشتند. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری شاهد و داروسازی سبحان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند. زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۳۹هزار سهم به ارزش بیش از ۶۰۰میلیون ریال از میان ۳۱شرکت مورد دادوستد قرار گرفتند که ۴۶ درصد ارزش معاملات به خرید و ۵۴درصد آن به فروش اختصاص داشت. بیشترین حجم و ارزش خرید مربوط به سرمایه‌گذاری توکافولاد و همچنین بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بود. همچنین بیشترین ارزش فروش را شرکت صنعتی و معدنی چادرملو داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۸۳۹هزار و ۵۰۰سهم به ارزش ۶میلیارد و ۴۶۴میلیون ریال از سهام ۳۶شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۹درصد مربوط به خرید و ۵۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده اوراق مشارکت ایران‌خودرو و کارخانجات مخابراتی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

سمنان

دیروز تعداد ۱/۱میلیون سهم جمعا به ارزش ۳/۶میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت.۸۰درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۲۰درصد به فروش اختصاص داشتند.در این روز نماد ۲۶ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۵ نماد با افزایش قیمت و ۱۰نماد با کاهش قیمت مواجه بود و یک نماد بدون تغییر باقی ماند.همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات اختصاص داشت.

ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری، تعداد ۶۸۰هزار و ۸۰ سهم به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۶۴۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۲۸درصد مربوط به خرید و حدود ۷۲درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز توسعه معادن روی، چادرملو، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و پتروشیمی اراک بودند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی تعداد ۹۴۹هزار و ۳۴۱ سهم از سهام ۶۱ شرکت به ارزش ۳/۶میلیارد ریال دادوستد شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز به ترتیب مربوط به شرکت‌های گل‌گهر و لوله و تجهیزات سدید بود.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۱۰۷هزار و ۸۲۲ سهم به ارزش ۸۶۰میلیون و ۲۰۳هزار و ۶۱۰ ریال دادوستد شد که ۱۱درصد آن مربوط به خرید سهام و ۸۹درصد آن مربوط به فروش سهام بود. سینادارو، لوله و تجهیزات سدید و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص دادند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۳میلیون سهم به ارزش ۱۴میلیارد ریال مبادله شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۶۴ شرکت بود.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۷۷۵هزار و ۸۵۳سهم به ارزش ۲/۵میلیارد ریال مبادله شد که ۵۵درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های لیزینگ ایران، پار‌س‌خودرو و تجهیزات هپکو، بیشترین خریدار را در بین گیلانیان داشتند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۲۳۱هزار و ۳۴۸سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۷/۱میلیارد ریال بود که ۲/۵۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. دیروز نمایندگی کارگزاری بانک کشاورزی بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۴/۵۰درصد به خود اختصاص داد. همچنین دیروز سهام شرکت سرمایه‌گذاری توکافولاد با ۴/۲۷درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.