«و‌آتی» بیش از 11میلیارد ریال به ارزش پرتفوی خود افزود

گروه بورس- شرکت سرمایه‌گذاری آتیه دماوند در آبان‌ماه ۸۵ با تحصیل سهام ۱۶شرکت توانست ۱۱میلیارد و ۴۸۴میلیون ریال به ارزش پرتفوی خود بیافزاید. به گزارش بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت از بابت واگذاری بخشی از سهام خود به مبلغ ۶۱۳میلیون ریال توانست ۷۰میلیون ریال سود نصیب خود کند.

«وآتی» در دوره یادشده توانست از رشد ارزش بازار پایان دوره سرمایه‌‌گذاری‌های خود در شرکت‌های بورسی نسبت به بهای تمام شده ابتدای دوره به میزان ۰۵/۱۵درصد برخوردار شود.

بهای تمام شده جمع سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های بورسی «وآتی» در ابتدای آبان ماه معادل یک‌هزار و ۲۸۸میلیارد و ۶۰۳میلیون ریال بود که در پایان دوره با ۱۰میلیارد و ۹۴۲میلیون ریال به یک‌هزار و ۲۹۹میلیارد و ۵۴۵میلیون ریال رسید.

همچنین ارزش بازار این سرمایه‌گذاری‌ها از یک هزار و ۶۶میلیارد و ۵۹۱میلیون ریال در ابتدای دوره با ۲۷میلیارد و ۹۸۳میلیون ریال افزایش در پایان دوره به یک‌هزار و ۹۴میلیارد و ۵۷۴میلیون ریال رسید.

بنابراین گزارش پرتفوی «وآتی» در دوره نامبرده شامل ۴۶درصد سهام محصولات شیمیایی، ۱۶درصد سهام لاستیک و پلاستیک، ۱۶درصد سهام واسطه‌گری‌های مالی، ۹درصد سهام منسوجات، ۶درصد سهام سایر محصولات کانی غیرفلزی و ۱۶درصد سهام سایر

گروه‌ها بود.