کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک‌میلیون و ۵۸۴هزار سهم به ارزش بیش از ۱۱میلیارد و ۲۵۰میلیون ریال معامله شد که ۴۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، سنگ‌آهن گل‌گهر و حمل‌و‌نقل پتروشیمی بود. کرج

در معاملات روز شنبه تالار کرج تعداد ۴/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۸میلیارد و ۷۴۹میلیون ریال دادوستد شد که ۶۶درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۳۴درصد مربوط به فروش بود.

در بین شرکت‌های معامله شده سرمایه‌‌‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین توجه سهامداران را برای خرید و فروش به خود جلب کرد و گل‌گهر نیز بیشترین ارزش خرید را به خود اختصاص داد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه، شاهد دادوستد ۳۷۴هزار و ۱۶۷سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۴۰شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۲۹۴میلیون ریال بود.

در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۶درصد به خرید و ۵۴درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۸۲خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و ایران‌خودرو به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌‌های توسعه معادن روی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و حمل‌و‌نقل پتروشیمی به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

سمنان

دیروز تعداد ۲۹۷هزار و ۲۵سهم جمعا به ارزش ۳/۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۷۰درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۰درصد به فروش اختصاص داشت. همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام شرکت حمل‌و‌نقل پتروشیمی اختصاص داشت.

ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد ۵۹۱هزار و ۸۵۷سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۲۰۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.

از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۷۰درصد مربوط به خرید و حدود ۳۰درصد مربوط به فروش سهام بود.

بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز چادرملو، سرمایه‌گذاری شاهد، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات و البرزدارو بود.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان تعداد ۷۵۲هزار و ۸۷۱سهم به ارزش ۶/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۷۱درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.

شرکت‌های توسعه معادن و فلزات، تراکتورسازی ایران و لیزینگ ایران بیشترین خریدار را در بین گیلانیان داشتند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۱۷۶هزار و ۸۳۰سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۹۱درصد ارزش معاملات به خرید و ۹درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. بیشترین حجم خرید مربوط به شرکت داروسازی کوثر و بیشترین ارزش خرید مربوط به صنعتی و معدنی چادرملو بود. بیشترین حجم فروش مربوط به سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشور و بیشترین ارزش فروش مربوط به مس شهید باهنر شد.

تبریز

در معاملات روزشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹۷۴هزار و ۶۰۳ سهم از سهام ۵۴ شرکت به ارزش ۱/۵میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۸درصد آن مربوط به خرید و ۴۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود.

دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز مربوط به شرکت‌های گل‌گهر و ایران‌خودرو دیزل بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۲میلیون و ۷۹۷هزار سهم به ارزش ۵میلیارد و ۵۸۴میلیون ریال از سهام ۲۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۲۳درصد مربوط به خرید و ۷۷درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده بانک پارسیان و سیمان سپاهان از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک‌میلیون سهم به ارزش ۷میلیارد ریال مبادله شد، که ۵۸درصد آن مربوط خرید سهام و ۴۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۷ شرکت بود.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۲۶۹هزار و ۴۹۰سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹/۲میلیارد ریال بود که ۳/۹۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۷/۷۷درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

یزد

روز شنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۵۲۴هزار و ۳۸۴سهم به مبلغ ۲میلیارد و ۹۶۳میلیون و ۶۷۹هزار و ۶۷۵ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۸۱نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام بانک پارسیان با ۱۲نفر داشت.

بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام ایران‌خودرو به ارزش ۱۴۸۲۷۰۵ریال انجام شد. تعداد سهام مبادله‌شده نسبت به روز چهارشنبه ۳۳درصد کاهش و ارزش معاملات نیز نسبت به روز قبل ۳۲درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۳۲درصد کاهش داشتند.