گروه بورس- پیش‌بینی درآمد هر سهم سرمایه‌گذاری صنعت بیمه برای سال‌مالی منتهی به تابستان 86 با 750میلیارد ریال سرمایه به‌طور خالص مبلغ 152ریال اعلام شد.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، پیش‌بینی عملکرد «وبیمه» برای سال‌مالی ۸۶ در مقایسه با پیش‌بینی عملکرد سال‌مالی قبل به ترتیب، سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها ۱۹درصد افزایش، سود (زیان) حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها مبلغ ۳۸میلیارد و ۳۱۸میلیون ریال افزایش، سود عملیاتی مبلغ ۶۷میلیارد و ۸۲۰میلیون ریال افزایش و سود پس از کسر مالیات مبلغ ۷۵میلیارد و ۷۳۰میلیون ریال افزایش یافته است که شرکت دلایل تغییرات را عمدتا ناشی از افزایش درآمد حاصل از فروش سهام با توجه به پیش‌بینی روند شاخص‌ بهای سهام افزایش سود حاصل از سرمایه‌گذاری در شرکت‌های سرمایه‌پذیر، عدم احتساب زیان کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌ها طی سال‌مالی جاری، فروش ساختمان مرکزی شرکت و افزایش سطح عمومی قیمت‌ها اعلام کرده است. مطابق اطلاعات دریافتی، درآمدهای متفرقه سال‌مالی ۸۶ به مبلغ ۸ میلیارد ریال بابت پیش‌بینی سود حاصل از فروش ساختمان دفتر مرکزی شرکت است که مقرر شده است به منظور استفاده بهینه از دارایی‌های سرمایه‌ای شرکت و جایگزینی آن با یک دستگاه ساختمان اداری دیگر به فروش برسد.
هیات‌مدیره شرکت در نظر دارد تقسیم مبلغ 120ریال به ازای هر سهم را به مجمع عمومی عادی سالانه سال‌مالی 86 پیشنهاد کند. با توجه به ذخیره اخذ شده در پایان سال‌های مالی 84 (تجدید ارائه شده) و 85 به ترتیب به مبلغ 82میلیارد و 501میلیون ریال و 14میلیارد و 333میلیون ریال، مانده حساب ذخیره کاهش ارزش سرمایه‌گذاری‌های بورسی در پایان سال‌مالی 85 بالغ بر 96میلیارد و 834میلیون ریال (معادل کاهش ارزش بازار سرمایه‌گذاری در شرکت‌های پذیرفته شده در بورس نسبت به بهای تمام‌شده آنها) است.