گروه بورس - بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت کابل البرز می‌توانند به سایت اینترنتی www.cablealborz.com مراجعه و اطلاعات مورد نیازشان را دریافت کنند. به محض کلیک بر روی آدرس فوق صفحه‌ای به رنگ طوسی و خاکستری پیش‌رویتان نمایان می‌شود که در وسط صفحه عکس انواع و اقسام کابل‌های مخابراتی، مقاوم، ابزار دقیق و ... قرار دارد.

در بالای صفحه اصلی این سایت این لینک‌ها قرار داده شده است: اخبار، محصولات، معرفی پروژه‌ها، گالری عکس، اطلاعات بورس، نرخ ارز، درباره شرکت.

شرکت کابل البرز یکی از معتبرترین و بزرگترین تولیدکنندگان انواع کابل تا ۱۳۲ کیلووات در ایران است، این شرکت همزمان با تولید کابل‌های فشار ضعیف، قدرت، کابل‌های فشار متوسط و قوی، با توجه به نیاز پروژه‌های بزرگ نفتی، پتروشیمی و سایر پروژه‌ها به کابل‌های مخصوص، به طراحی و تولید کابل‌های خاص نیز پرداخته است.

همچنین سهم عمده‌ای از نیاز صنایع بزرگ از جمله کارخانجات سیمان، کاشی و سرامیک، داروسازی، صنایع پمپ و گاز و ... توسط شرکت کابل البرز تامین و عرضه می‌شود. اگر بر روی لینک اطلاعات بورس کلیک کنید، می‌توانید از آخرین اطلاعات بورسی این شرکت با خبر شوید، در بخش‌های دیگر این وب‌سایت نیز اطلاعاتی در این خصوص قرار دارد، اما در همین بخش اطلاعات کامل بورسی وجود دارد. در صفحه اصلی سمت چپ نیز این بخش‌ها قرار دارد با پرسش و پاسخ‌های متداول، کتابخانه و آرشیو مقالات، نمایندگی‌های فروش، اطلاعات مالی شرکت، عضویت در خبرنامه، کیفیت و استانداردها، سایت‌های دیگر، فرم درخواست اطلاعات و ارتباط با مدیران. آخرین بروزرسانی این سایت ۸ آذر‌ماه سال‌جاری صورت گرفته است و این سایت دوزبانه بوده و هر یک از سهامداران می‌توانند به یکی از زبان‌های فارسی و یا انگلیسی اطلاعات خود را دریافت کنند.