همدان

هفته گذشته تعداد ۸۶۵هزار و ۷۱۴ سهم به ارزش ۳میلیارد و ۳۷۰میلیون و ۷۸۷هزار و ۷۲۹ریال مبادله شد که ۶۰درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۴۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. همچنین در این هفته به ترتیب معدنی و صنعتی چادرملو، البرز دارو و کیمیدارو بیشترین ارزش معاملات و بانک پارسیان، صنایع مس شهید باهنر و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند. رشت

هفته گذشته بیش از ۸/۴میلیون سهم به ارزش ۲۸میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان مورد معامله قرار گرفت. همچنین در هفته گذشته سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سنگ آهن گل گهر و بانک پارسیان در کانون توجه مردم گیلان قرار داشت.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۶۱۶هزار و ۱۳۴ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۲۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۶۹درصد ارزش دادوستد این هفته را خرید و ۳۱درصد آن را فروش سهام شامل شد. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، صنعتی و معدنی چادرملو، پتروشیمی اراک، داروسازی البرز و صندوق بازنشستگی کشوری ۵ شرکت برتر از لحاظ ارزش دادوستد بودند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش بیش از ۵۵میلیون و ۷۰۱هزار سهم به ارزش ۸۴میلیارد و ۱۰۷میلیون ریال از سهام ۶۳ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۴۵درصد مربوط به فروش و ۵۵درصد مربوط به خرید سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز توسعه معادن روی و سرمایه‌گذاری سپه از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ساری

هفته گذشته در تالار ساری تعداد ۳میلیون و ۱۳۷هزار و ۵۳۰ سهم به مبلغ بیش از ۱۵میلیارد و ۶۹۷میلیون ریال مبادله شد. در این هفته پنج شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری: چادرملو، دارو پخش، داروسازی سبحان و باما بود. از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۶۰درصد مربوط به خرید و حدود ۴۰درصد مربوط به فروش سهام بود.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۱/۲میلیون سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۱۰میلیارد ریال بود که ۲/۶۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود. همچنین در این هفته سهام شرکت سنگ‌آهن گل‌گهر با ۱/۲۲درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به هشتم آذرماه شاهد دادوستد ۳میلیون و ۳۶۰هزار و ۱۷۹سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۷۵شرکت) به ارزش بیش از ۲۰میلیارد و ۴۷۰میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۳۱درصد کاهش داشت. همچنین در این هفته در تالار زنجان تعداد ۶۲۳نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران و معدنی و صنعتی چادرملو داشتند.