فروش قابل توجه سهام شرکت سیمان خرم‌آباد

پذیره‌نویسی شرکت سیمان خرم‌آباد با موفقیت روبه‌رو شد و بر این اساس کارشناسان اقتصادی پیش‌بینی می‌کنند این سهام در مدت زمان کمتری واگذار شود. مهندس محمد خدری، مدیر‌عامل شرکت سیمان خرم‌آباد در خصوص پذیره‌نویسی این شرکت خاطر‌نشان ساخت: پذیره‌نویسی شرکت سیمان خرم‌آباد که از تاریخ ۲۰/۸/۸۵ آغاز شده دلگرم‌کننده و موفقیت‌آمیز بوده به طوری که در روزهای نخستین پذیره‌نویسی، میزان قابل‌توجهی از سهام شرکت به فروش رفته است.

وی در ادامه افزود: مزایای شرکت سیمان خرم‌آباد به گونه‌ای است که موفقیت در پذیره‌نویسی را تضمین کرده است. به گفته مهندس خدری عرضه سهام شرکت سیمان خرم‌آباد آینده خوبی را برای سهامداران خواهد داشت همچنین مزایای پروژه مذکور از جمله نزدیکی به راه‌آهن سراسری، جاده‌های ارتباطی به بنادر جنوب و کشور عراق، برخورداری از تسهیلات مالی بلاعوض دولت، بهره‌مندی از حساب ذخیره ارزی و ریالی و‌.‌.‌. مهم‌ترین عواملی هستند که سرعت موجبات رشد قیمت سهام سیمان خرم‌آباد را فراهم می‌کند.

مدیر عامل شرکت سیمان خرم‌آباد پروژه مذکور را یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های زیربنایی استان لرستان دانست و اظهار کرد: این پروژه با معافیت ۱۰‌ساله مالیاتی، با ظرفیت ۳۳۰۰ تن در روز در مجاورت معادن بسیار غنی قرار گرفته که بیش از سیصد سال از ذخیره کافی برخوردارند.

مهندس خدری در پایان قیمت هر سهم را ۱۰۰۰‌ریال عنوان کرد و گفت: با توجه به محدودیت زمانی در عرضه سهام (یک‌ماه) متقاضیان می‌توانند جهت سرمایه‌گذاری، سهام خود را از طریق کلیه شعب بانک سپه مجهز به سیستم جاری طلایی در سراسر کشور خریداری کنند.