مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک میلیون سهم به ارزش ۶میلیارد ریال مبادله شد که ۳۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۶۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۸شرکت بود. ساری

روز شنبه در تالار ساری، تعداد ۳۵۱هزار و ۵۶۱سهم به ارزش بیش از یک‌میلیارد و ۹۵۴میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۶۴درصد مربوط به خرید و حدود ۳۶درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز چادرملو، داروسازی فارابی و مس شهید باهنر بودند.

تبریز

درمعاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۶۸۸هزار و ۹۳۴سهم از سهام ۴۴شرکت به ارزش ۵/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۸درصد آن مربوط به خرید و ۳۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این روز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش بورس تبریز به ترتیب مربوط به شرکت‌های مس شهید باهنر و سموم علف‌کش بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه، شاهد دادوستد ۳۶۲هزار و ۴۵۹سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۳۶شرکت) به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۵۴میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۶۲درصد به خرید و ۳۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و سرمایه‌‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین تعداد خریداران را داشتند.

کرج

در معاملات روز شنبه تالار کرج تعداد ۵/۲میلیون سهم به ارزش بیش از ۱۵میلیارد و ۱۰۷میلیون ریال دادوستد شد که ۴۳درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۵۷درصد مربوط به فروش بود. در بین شرکت‌های معامله شده، مس شهید باهنر بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. سرمایه‌‌گذاری توسعه معادن و فلزات نیز بیشترین حجم فروش را داشت.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان تعداد ۷۷۱هزار و ۹۳۷سهم به ارزش ۲/۴میلیارد ریال مبادله شد که ۵۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های ملی سرب و روی ایران، بانک کارآفرین و صنعت چادرملو، بیشترین خریدار را در گیلان داشت.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۳۶۳هزار و ۴۲۱سهم در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۷/۱میلیارد ریال بود که ۷/۴۰درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین دیروز سهام شرکت توسعه معادن روی ایران با ۹/۲۰درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۲۰۶هزار و ۹۲۵سهم جمعا به ارزش یک‌میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۵درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۵درصد به فروش اختصاص داشت. بیشترین حجم معاملات خرید به سهام البرز دارو اختصاص داشت.