اصفهان

هفته گذشته توسعه معادن روی ایران با ۲۰۴ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این مدت ۱۶۴۷ خریدار اصفهانی تعداد ۱۲میلیون سهم را به ارزش ۲/۶۳میلیارد ریال را خرید و فروش کردند. سهم خرید در کل مبادلات اصفهان ۷/۵۱درصد و سهم اصفهان در کل بورس ۸/۶درصد شد. رشت

هفته‌گذشته بیش از ۱/۷میلیون سهم به ارزش ۳۱میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان مورد معامله قرار گرفت. بیشترین میزان دادوستد در این هفته مربوط به شرکت کارگزاری بانک کارآفرین با ۲/۱۴درصد از حجم کل دادوستد تالار بود. همچنین در هفته گذشته سهام شرکت‌های حق تقدم سرمایه‌گذاری بهشهر، صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در کانون توجه مردم گیلان قرار داشتند.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته گذشته شاهد دادوستد ۳میلیون و ۷۹۸هزار و ۲۲سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۶۶شرکت) به ارزش بیش از ۲۹میلیارد و ۶۱۴میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۱۲درصد کاهش داشت. در این هفته، از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۴۲درصد به خرید و ۵۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. همچنین در این هفته در تالار زنجان تعداد ۷۲۳نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات داشتند.

همدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۷۰۸هزار و ۴سهم به ارزش ۳میلیارد و ۷۳۲میلیون و ۱۸۷هزار و ۹۷ریال مبادله شد که ۴۹درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۵۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. چادرملو، باما و توسعه معادن روی ایران بیشترین ارزش معاملات و توسعه معادن روی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و سایپا بیشترین تعداد خریدار را در بورس همدان به خود اختصاص دادند.

قزوین

در تالار بورس استان قزوین هفته گذشته ۲میلیون و ۴۷۸هزار و ۸۶۰سهم به ارزش بیش از ۲۰میلیارد و ۵۳۹میلیون ریال معامله شد. بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام شرکت صنعتی و معدنی چادرملو بود و پس از آن ایران‌خودرو، بانک پارسیان و توسعه معادن روی ایران در رتبه‌های دوم تا چهارم جای گرفتند.

هرمزگان

در بورس منطقه‌ای هرمزگان هفته گذشته ۲۳۲هزار و ۲۳ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۱۴۳میلیون ریال معامله شد که ۷۲درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل یک میلیارد و ۵۴۷میلیون ریال و ۲۸درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزشی معادل ۵۹۶میلیون ریال بود.

کرمانشاه

در هفته گذشته بورس منطقه‌ای کرمانشاه شاهد دادوستد تعداد ۶۰۶هزار سهم و حق تقدم، به ارزش ۶۱۷۳میلیون ریال بود که نسبت به هفته قبل به لحاظ حجم ۲۳درصد و از لحاظ ارزش ۱۸۰درصد رشد داشت.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۵۲۸هزار و ۷۳۶ سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۷۸۰میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۷۰درصد ارزش دادوستد این هفته به خرید و ۳۰درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سنگ‌آهن گل گهر، صنعتی و معدنی چادرملو، پتروشیمی اصفهان و داروسازی البرز ۵ شرکت برتر از لحاظ ارزش دادوستد بودند.

ساری

در هفته منتهی به اول آذر ماه در تالار ساری تعداد ۳میلیون و ۸۵۷هزار و ۱۴۲ سهم به مبلغ بیش از ۲۱میلیارد و ۹۰۱میلیون ریال مبادله شد.در این هفته پنج شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری چادرملو، توسعه معادن روی، تراکتورسازی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و سرمایه‌گذاری معادن و فلزات بودند. از کل سهام مبادله شده در بورس گیلان حدود ۴۶درصد مربوط به خرید و حدود ۵۴درصد مربوط به فروش سهام بود.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش تعداد ۲میلیون و ۹۸۵هزار و ۲۹۳ سهم به ارزش ۱۵میلیارد و ۹۴۲میلیون ریال از سهام ۵۸ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۲درصد مربوط به فروش و ۴۸درصد مربوط به خرید سهام بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز توسعه معادن روی و چادرملو از استقبال بیشتری برخوردار بودند.