گروه بورس- توضیح زیر درباره دومقاله که از سوی موسسه مدبران مستقل ارسال شده است از نظرتان می‌گذرد. آن روزنامه محترم در تاریخ‌های۱۳۸۵/۷/۱۵ و ۱۳/۸/۱۳۸۵ اقدام به درج مقالاتی در مورد موسسات بین‌المللی حسابرسی و همکاری آنها با موسسات ایرانی کرده و برخی از آنها را با ذکر نام معرفی کرده است. متاسفانه نویسنده یا نویسندگان مقالات فوق سهوا یا عمدا نام برخی از موسسات ایرانی همکار را که همکاری آنها با موسسات بین‌المللی به آسانی قابل اثبات بوده، در مقالات مزبور ذکر نکرده‌اند. از جمله این موارد، همکاری موسسه خدمات حسابرسی مدبران مستقل با گروه HLB International است که به‌رغم ذکر نام گروه اخیر، نام همکار ایرانی ذکر نشده است. «موسسه مدبران مستقل»، طی سال‌های اخیر به عنوان عضو گروه و نماینده انحصاری در ایران فعالیت می‌کند که این امر به آسانی از طریق مراجعه به آدرس www.hlbi.com قابل اثبات بوده و در صورت نیاز، مدارک دیگری حاکی از این امر نیز (شامل قرارداد فیمابین) قابل ارائه می‌باشد.

با عنایت به مطالب فوق و توجه به این امر که اقدام آن روزنامه محترم مبنی بر عدم ذکر نام تمامی موسسات ایرانی همکار با موسسات بین‌المللی دور از عدالت و انصاف بوده و موجب ایجاد شبهه و ابهام نزد صاحبکاران شده است، لذا بدین وسیله درخواست می‌شود، مقرر فرمایید نسبت به تصحیح موارد یادشده، اقدام شود.

گروه بورس: مقالات مزبور از سوی یکی از حسابرسان معتبر و نام‌آشنا در بازار سرمایه تهیه شده است که به خاطر وجود چنین سوء تعبیری که سهوا نیز می‌تواند به حقوق شهروندی و حرفه‌ای موسسه‌های همکار لطمه وارد سازد، گروه بورس پوزش می‌طلبد.