گروه بورس - هیات‌مدیره تولید سموم علف‌کش در نظر دارد سرمایه شرکت را معادل ۳۰۰درصد افزایش دهد. براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، افزایش سرمایه مزبور از محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی سهامداران صورت خواهد گرفت. به این ترتیب سرمایه شرکت از ۱۰میلیارد ریال به ۴۰میلیارد ریال افزایش خواهد یافت.

تولید سموم علف‌کش درآمد هر سهم امسال را با ۱۰میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ ۲۴۵۸ ریال پیش‌بینی کرده است که با تحقق ۶۹۱ ریال سود برای هر سهم معادل ۲۸درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش داده است.

پیش‌بینی عملکرد «شسم» برای سال مالی ۸۵ در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش ۶۲درصد افزایش، بهای تمام شده کالای فروش رفته ۷۶درصد افزایش، سود عملیاتی ۱۶درصد افزایش و سود پس از کسر مالیات ۲۵درصد افزایش داشته است. شرکت پیش‌بینی درآمد هر سهم سال مالی ۸۵ را در مهر ماه مبلغ ۲۲۴۸ ریال اعلام کرده بود که دلایل تعدیل را عمدتا عقد قرارداد در نیمه دوم سال جاری برای تولید سموم مختلف به مبلغ ۲۳۱میلیارد ریال (با توجه به برنامه‌ریزی تولید و فروش شرکت، مبلغ ۶/۱۸۰میلیارد ریال در نیمه دوم سال جاری انجام خواهد شد)، کاهش حاشیه سود شرکت در قراردادهای جدید به دلیل رقابت شدید در عرضه سموم کشاورزی توسط شرکت‌های داخلی و خارجی، حذف درآمد فروش یکی از دفاتر مازاد شرکت عنوان کرده است.