مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد یک میلیون سهم به ارزش ۵میلیارد ریال مبادله شد که ۴۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۵۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۷۰ شرکت بود. کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک میلیون و ۱۳هزار سهم به ارزش بیش از ۶میلیارد و ۶۹۲میلیون ریال معامله شد که ۷۳درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۷درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به سهام صنعتی و معدنی چادرملو، ایران خودرودیزل و پتروشیمی اصفهان بود.

ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری، تعداد ۵۵۳هزار و ۳۴۰ سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۸۷۹میلیون ریال مورد دادو ستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۵۲درصد مربوط به خرید و حدود ۴۸درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز چادرملو، سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، پتروشیمی اراک و ایران ارقام بودند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۱۵۴هزار و ۳۸ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۸۸میلیون ریال بود که ۷/۶۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.دیروز نمایندگی کارگزاری سرمایه و دانش بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با ۶/۳۵درصد به خود اختصاص داد. همچنین پتروشیمی اصفهان با ۱/۲۶درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.

سمنان

دیروز تعداد ۱۸۸هزار و ۲۰۰ سهم جمعا به ارزش ۹۶۵میلیون ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۵۳درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۴۷درصد به فروش اختصاص داشت. در ضمن در این روز نماد ۲۰ شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۴ نماد با افزایش قیمت و ۴ نماد با کاهش قیمت مواجه بود و ۲ نماد بدون تغییر باقی ماند. همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید به سهام داروسازی کوثر اختصاص داشت.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۱۹هزار و ۳۳۴ سهم به ارزش ۲میلیارد و ۷۹۷میلیون ریال از سهام ۲۷ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۰درصد مربوط به خرید و ۷۰درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده گل گهر و تراکتورسازی ایران، از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

رشت

در داد و ستد دیروز تعداد دو میلیون و ۹۷هزار و ۹۰۹سهم به ارزش هفت میلیارد و ۶۱۹میلیون و ۲۰۸هزار و ۵۳۴ریال مبادله شد که ۶۹درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. سهام شرکت‌های ایران‌خودرو دیزل، توسعه معادن روی ایران و صندوق بازنشستگی کشوری، بیشترین خریدار را در گیلان داشتند.

اصفهان

تعداد یک میلیون و ۴۰۱هزار و ۸۷۶سهم به ارزش پنج میلیارد و ۸۰۴میلیون و ۸۲۰هزار و ۹۵۴ریال در تالار منطقه‌ای اصفهان داد و ستد شد. با ارزش‌ترین و پرطرفدارترین سهم در این تالار توکافولاد بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز گذشته، شاهد داد و ستد ۳۴۳هزار و ۵۵۹سهم (متعلق به ۳۶شرکت) به ارزش بیش از یک میلیارد و ۶۵۴میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام‌شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های بانک پارسیان، کربن ایران و تراکتورسازی ایران به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، البرز دارو و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

همدان

در معاملات چهارشنبه بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۵۱هزار و ۹۲۰سهم به ارزش ۹۶۷میلیون و ۴۳۷هزار و ۲۲۹ریال دادوستد شد که ۶۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود. از میان شرکت‌هایی که سهام آنها دیروز در تالار بورس منطقه‌ای همدان دادوستد شده باما، معدنی و صنعتی چادرملو و معدنی املاح ایران بیشترین ارزش معاملات و باما و معدنی و صنعتی چادرملو بیشترین تعداد خریدار را به خود اختصاص دادند.

یزد

روز چهارشنبه در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۵۱۸هزار و ۷۶۵سهم به مبلغ یک‌میلیارد و چهارصد و پنجاه و شش میلیون و دویست و نود و پنج‌هزار و سیصد و ده ریال مبادله شد.

در این روز در تالار یزد تعداد ۵۳نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام تولید فرومولیبدن کرمان با ۲۵نفر داشتند. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام چادرملو و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام لیزینگ خودروی غدیر انجام شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل، ۲۱درصد کاهش و ارزش معاملات نیز ۶۴درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۴۹درصد کاهش داشتند.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۳۷۶هزار و ۱۳سهم، حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۷۳۰میلیون و ۴۱۱هزار ریال بود که ۵۰درصد آن به خرید سهام و ۵۰درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های گل‌گهر، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری ساختمان ایران بالاترین تعداد خریداران را داشتند و سهام گل‌گهر، چادرملو و آلومتک بالاترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.