گروه بورس - هیات‌مدیره سرمایه‌گذاری آتیه‌دماوند در نظر دارد تقسیم 80 درصد سود امسال را به مجمع عمومی عادی سالانه
پیشنهاد کند.
بنابراطلاعات منتشره از سوی سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت درآمد هر سهم امسال را با یک هزار میلیارد ریال سرمایه به طور خالص مبلغ 357 ریال پیش‌بینی کرده است.

«وآتی» تیر ماه امسال پیش‌بینی درآمد هر سهم را ۳۶۱ ریال پیش‌بینی کرده بود که دلایل تغییر در جزییات را ناشی از تغییر در سود شرکت‌های سرمایه‌پذیر عنوان کرده است.
همچنین سرمایه‌گذاری آتیه دماوند توانست تا پایان دوره 6 ماه منتهی به تابستان با تحقق 124 ریال سود برای هر سهم معادل 35درصد از پیش‌بینی درآمد هر سهم را پوشش دهد.
سرمایه‌گذرای آتیه دماوند تا پایان تابستان مبلغ ۱۰۵میلیارد و ۵۰۶میلیون ریال از سرمایه‌گذاری‌های خود را سود کسب کرد که این مبلغ در مقایسه با مدت مشابه ۳۷درصد کاهش دارد و معادل ۷۹درصد از بودجه این شرکت را محقق کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «وآتی» برای سال مالی 85 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب سود حاصل از سرمایه‌گذرای‌ها 55درصد کاهش، سود حاصل از فروش سرمایه‌گذاری‌ها 93درصد افزایش، سود حاصل از سایر فعالیت‌ها 40درصد کاهش، سود عملیاتی 18درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 17درصد کاهش نشان می‌دهد.
مطابق اطلاعات دریافتی از شرکت، سود حاصل از سایر فعالیت‌ها عمدتا مربوط به وصول کارمزد تقسیط اصل سرمایه دریافتی از خریداران شرکت‌های انتقالی از بانک صنعت و معدن است.
براساس صورت‌های مالی سال مالی 84 شرکت بابت کاهش بهای تمام شده همچنین سوخت تسهیلات اعطایی به برخی از شرکت‌های انتقالی از بانک صنعت و معدن ذخیره در حساب‌ها منظور کرده است. شرکت در این رابطه اعلام کرده است با توجه به احتساب ذخیره لازم از این بابت در سال‌های قبل برای سال 85 ذخیره‌ای در نظر گرفته نشده است.