گروه بورس- درآمد هرسهم امسال سیمان اردبیل و آهک‌ آذرشهر با 416ریال کاهش به طور خالص مبلغ 1333ریال پیش‌بینی شد.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت در مردادماه پیش‌بینی درآمد هرسهم را مبلغ ۱۷۴۹ریال اعلام کرده بود که عدم تحقق ۱۵درصد افزایش نرخ فروش پیش‌بینی شده ابتدای سال دلیل تعدیل مزبور عنوان شده است.
پیش‌بینی عملکرد «ساربیل» برای سال مالی 85 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 20درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش رفته 2درصد کاهش، سود عملیاتی 34درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 44درصد کاهش نشان می‌دهد.
سیمان اردبیل اعلام کرده است طرح افزایش ظرفیت کوره و خط ترانسپورت موادخام با برآورد سرمایه‌گذاری موردنیاز به مبلغ ۱۱۰میلیارد ریال را در دست اجرا دارد که در این رابطه تاکنون مبلغ ۱۰۸میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده است. مطابق اطلاعات دریافتی طرح مزبور ۹۸درصد پیشرفت کار داشته و تاریخ برآوردی بهره‌برداری از طرح سال ۸۵ اعلام شده است. شرکت در اطلاعات ارسالی فروردین ماه برآورد سرمایه‌گذاری موردنیاز طرح را ۱۰۰میلیارد ریال اعلام کرده بود.هیات‌مدیره در نظر دارد ۸۳درصد سود عملکرد سال مالی ۱۳۸۵ را جهت تقسیم بین صاحبان سهام به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. ضمنا شرکت در اطلاعات ارسالی مردادماه سیاست تقسیم سود را اعلام نکرده بود و در اطلاعات ارسالی فروردین‌ماه پیشنهاد هیات‌مدیره بابت تقسیم سود برای سال مالی ۸۵ را مبلغ ۷۳میلیارد و ۴۵۴ریال (مبلغ ۱۰۴۹ریال به ازای هرسهم) اعلام کرده است.