کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۶۹۵هزار و ۶۲۰ سهم به ارزش ۴میلیارد و ۵۶۷میلیون ریال از سهام ۲۵ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۳۹درصد مربوط به خرید و ۶۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، پتروشیمی اراک و توسعه معادن روی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند. ساری

روز سه‌شنبه در تالار ساری، تعداد یک‌میلیون و ۳۱۰هزار و ۹۵۵ سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۳۶۳میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت.از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۳۵درصد مربوط به خرید و حدود ۶۵درصد مربوط به فروش سهام بود.بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز باما، تاید واتر خاورمیانه، توسعه معادن روی و بانک پارسیان بودند.

زاهدان

دیروز در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۹۲هزار و ۴۷ سهم به ارزش بیش از ۶۹۰میلیون ریال از میان ۱۶ شرکت مورد دادوستد قرار گرفت که ۵۵درصد ارزش معاملات به خرید و ۴۵درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

بیشترین حجم خرید مربوط به داروسازی البرز، بیشترین ارزش خرید مربوط به سنگ آهن گل‌گهر بود. همچنین بیشترین حجم فروش اتومبیل را سایپا داشت و بیشترین ارزش فروش مربوط به پتروشیمی اصفهان بود.

تبریز

در معاملات روز سه‌شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۹۱۱هزار و ۳۴۴سهم از سهام ۳۸ شرکت به ارزش ۲/۹میلیارد ریال دادوستد شد که ۵۰درصد آن مربوط به خرید و ۵۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.در این روز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز مربوط به شرکت باما بود.

ارومیه

روز سه‌شنبه تعداد ۱۸۴هزار و ۴۶۷ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت.

ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۹۱۴میلیون ریال بود که ۵/۵۷درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز سه‌شنبه، شاهد دادوستد ۹۷۳هزار و ۷۹۸سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۲۷شرکت) به ارزش بیش از ۸میلیارد و ۶۱۰میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۳۲درصد به خرید و ۶۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۱۵۱خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، ایران‌خودرو و پتروشیمی اراک به ترتیب بیشترین تعداد خریداران را به خود اختصاص دادند.

سمنان

دیروز تعداد ۵۳۳هزار و ۳۴۹سهم جمعا به ارزش ۸/۲میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۴۷درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۵۳درصد به فروش اختصاص داشت. در این روز نماد ۲۹شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۱۱نماد با افزایش قیمت و ۱۶نماد با کاهش قیمت مواجه بود و ۲نماد بدون تغییر باقی ماند.

کرج

در معاملات روز سه‌شنبه در تالار کرج تعداد ۵/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۲۵میلیارد و ۴۰۴میلیون ریال دادوستد شد که ۳۳درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۶۷درصد مربوط به فروش بود. سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات بیشترین توجه سهامداران را برای خرید به خود جلب کرد. باما نیز بیشترین ارزش خرید را داشت. همچنین شرکت سایپا بیشترین حجم و پتروشیمی آبادان بیشترین ارزش فروش را به خود اختصاص داد. تالار کرج با ۵/۶درصد کل معاملات بازار رتبه اول را کسب کرد.

شیراز

در معاملات روز گذشته در بورس فارس تعداد ۱/۱میلیون سهم به ارزش ۹/۸میلیارد ریال مبادله شد. بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری معادن و فلزات، گل‌گهر و پتروشیمی اصفهان با ۲۸، ۱۵ و ۱۵نفر خریدار داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر سهام شرکت باما، توسعه معادن روی و گل‌گهر انجام شد.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد دومیلیون سهم به ارزش ۱۲میلیارد ریال مبادله شد که ۵۷درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۳درصد آن مربوط به فروش سهام بود.تعداد کل خریداران سهام بالغ بر ۲۳۵نفر بود. در منطقه خراسان بیشترین تعداد خریدار را سهام شرکت‌های چادرملو، سنگ‌آهن گل‌گهر و بانک پارسیان داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام شرکت‌های سنگ‌آهن گل‌گهر، باما و چادرملو انجام شد.

کرمان

دیروز در تالار بورس منطقه‌ای کرمان تعداد یک‌میلیون و ۱۴۳هزار سهم به ارزش بیش از ۷میلیارد و ۸۶۵میلیون ریال معامله شد که ۷۰درصد آن مربوط به خرید سهام و ۳۰درصد آن مربوط به فروش سهام بود.همچنین بیشترین ارزش ریالی معاملات مربوط به سهام صنعتی و معدنی چادرملو، باما و ایران‌خودرو دیزل بود.

اصفهان

دیروز پتروشیمی اصفهان با ۶۵ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.در این روز ۳۵۶خریدار اصفهانی تعداد ۷/۱میلیون سهم به ارزش ۷/۱۵میلیارد ریال را دادوستد کردند. سهم خرید در مبادلات اصفهان ۶/۵۴درصد و سهم اصفهان در کل بورس ۱/۸درصد شد.