«کسرام» 10درصد سود سالانه را تقسیم می‌کند

گروه بورس - هیات‌مدیره پارس سرام قصد دارد معادل ۱۰درصد از سود سال مالی منتهی به پایان شهریور ۸۶ را میان صاحبان سهام خود تقسیم کند. براساس اطلاعیه سرپرست نظارت بر ناشران اوراق بهادار، در حالی که سود شرکت «کسرام» در مقایسه با سال مالی قبل با ۱۹درصد افزایش پیش‌بینی شده است، رقم پیش‌بینی شده با سرمایه ۱۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال مبلغ ۴۷۹ریال اعلام شده است.

سود عملیاتی شرکت نیز برای سال مالی جاری مبلغ ۱۳میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال پیش‌بینی شده است که در مقایسه با سال مالی قبل ۱۸درصد افزایش نشان می‌دهد.

این شرکت در سایر پیش‌بینی‌های خود رشد هشت درصدی در زمینه فروش و رشد دو درصدی در زمینه بهای تمام شده کالای فروش رفته به دلیل تغییر در ترکیب تولید و فروش، افزایش مقدار و نرخ فروش، افزایش نرخ دستمزد و استفاده بیشتر از تسهیلات بانکی را شاهد بود.

فروش «کسرام» برای سال مالی جاری مبلغ ۸۳میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال پیش‌بینی شده است.

به استناد مصوبه مجمع عمومی فوق‌العاده به تاریخ ۱۹ دی ماه ۸۴ افزایش سرمایه شرکت از مبلغ ۱۴میلیارد و ۴۰۰میلیون ریال به مبلغ ۳۰میلیارد ریال (معادل ۳۳/۱۰۸درصد) از محل آورده نقدی صاحبان سهام به هیات‌مدیره تفویض اختیار شده تا پس از اخذ مجوزهای لازم نسبت به اجرایی کردن آن اقدام کند.