قزوین

دیروز بورس اوراق بهادار قزوین شاهد دادوستد ۴۱۸هزار و ۸۲۶سهم،‌ حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۳۰۹میلیون و ۸۴۳هزار ریال بود که ۶۲درصد آن به خرید سهام و ۳۸درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص داشت.سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، ایران‌خودرو و تایدواتر خاورمیانه بالاترین تعداد خریداران را داشتند و سهام ایران‌خودرو،‌ توسعه معادن روی ایران و سرمایه‌گذاری پارس توشه بالاترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند. یزد

روز گذشته در بورس منطقه‌ای یزد تعداد ۶۶۵هزار و ۵۸۵سهم به مبلغ ۲میلیارد و ۹۶۵میلیون و ۲۶۹هزار و ۵۵ریال مبادله شد.بیشترین تعداد خریدار را سهام حق تقدم سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با ۵۰ نفر داشتند. بیشترین ارزش ریالی معاملات بر روی سهام توسعه معادن روی ایران به ارزش ۸۶۹میلیون و ۵۰۰هزار و ۲۴ریال و کمترین ارزش ریالی معاملات بر سهام بین‌المللی محصولات پارس به ارزش ۲میلیون و ۴۰۱هزار‌ریال انجام روی شده است.

همدان

تالار منطقه‌ای همدان شاهد مبادله تعداد ۱۲۹هزار و ۶۵۳سهم به ارزش ۵۷۸میلیون و ۲۹۷هزار و ۹۶۳سهم در روز گذشته بود.سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران و لیزینگ ایران پرطرفدارترین و توسعه معادن روی ایران، صنایع جوشکاب یزد و کارخانجات مخابراتی ایران با ارزش‌ترین سهام در این تالار بودند.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، تعداد ۱۶۳هزار و ۹۷۱ سهم به ارزش ۹۳۲میلیون ریال از سهام ۱۰ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۵۹درصد مربوط به خرید و ۴۱درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده، پتروشیمی اراک و تراکتورسازی ایران از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

رشت

در دادوستد روز شنبه بورس گیلان تعداد ۹۵۷هزار و ۹۳۵ سهم به ارزش ۷/۵میلیارد ریال مبادله شد که ۷۴درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود.تعداد کدهای صادره دیروز ۶۵ کد جدید بود و سهام شرکت‌های صنعتی چادرملو، توسعه معادن روی ایران و سرمایه‌گذاری پتروشیمی، بیشترین خریدار را در بین گیلانیان داشتند.

تبریز

در معاملات روز شنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۷۱۳هزار و ۲۶۱ سهم از سهام ۴۴ شرکت به ارزش ۲/۳میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۸درصد آن مربوط به خرید و ۳۲درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در این روز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز مربوط به شرکت توسعه معادن روی ایران بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز شنبه شاهد دادوستد یک‌میلیون و ۱۸۶هزار و ۱۱۳ سهم (متعلق به ۲۷ شرکت) به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۶۱۸میلیون ریال بود.در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۵۲درصد به خرید و ۴۸درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۲۵۱ خریدار اقدام به خرید سهام کردند. همچنین در این روز از کل معاملات انجام شده در تالار بورس منطقه‌ای زنجان سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سایپا و نفت پارس به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، معدنی و صنعتی چادرملو و تولی‌پرس به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

کرج

در معاملات روز شنبه در تالار کرج میزان ۱/۳میلیون سهم به ارزش بیش از ۹میلیارد و ۸۷۰میلیون ریال دادوستد شد که ۶۳درصد از این معاملات مربوط به خرید و ۳۷درصد مربوط به فروش بود.در بین شرکت‌های معامله شده، شرکت بانک پارسیان بیشترین توجه سهامداران را به خود جلب کرد. همچنین شرکت توسعه معادن روی ایران بیشترین حجم فروش را به خود اختصاص داد.

ارومیه

روز شنبه تعداد ۲۷۲هزار و ۴۱۳ سهم از سهام شرکت‌های بورسی در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی مورد معامله قرار گرفت.ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۴/۱ریال بود که ۷/۵۱درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن مربوط به فروش بود.همچنین امروز سهام شرکت توسعه معادن روی ایران با ۲/۲۱درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشته است.

اصفهان

دیروز بانک پارسیان با ۱۱۶ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز ۴۱۰ خریدار اصفهانی تعداد ۲/۳میلیون سهم را به ارزش ۷/۱۱میلیارد ریال خرید و فروش کردند.سهم خرید در مبادلات اصفهان ۱/۶۸درصد و سهم اصفهان در کل بورس ۶/۷درصد شد.