گروه بورس‌-‌بیتا احمدی: سهامداران و مشتریان شرکت لیزینگ ایران برای دسترسی به اطلاعات مورد نظرشان می‌توانند به سایت اینترنتی www.leasingiran.com مراجعه کنند. با کلیک بر روی آدرس فوق صفحه‌ای مشکی رنگ پیش رویتان باز می‌شود که آرم این شرکت درست در وسط آن قرار گرفته است برای ورود به صفحه اصلی شما باید برروی یکی از کلمات «ورود» و یا «Enter» کلیک کنید.

شرکت لیزینگ ایران ارائه‌دهنده تسهیلات اجاره به‌شرط تملیک جهت خرید انواع خودرو سبک و سنگین ماشین‌آلات سنگین صنعتی و سایر تجهیزات است.

در صفحه اصلی این سایت انواع خودروهای سواری و سنگین را می‌بینید، در پایین و وسط سایت چهار لینک جداگانه به‌نام‌های درباره شرکت، شرایط و مدارک شرایط عمومی و بورس است، که هر یک از این لینک‌‌ها به بخش‌های مختلفی تقسیم‌بندی می‌شود.

اگر بر روی لینک دوباره، موس را قرار دهید این بخش‌ها از نظرتان می‌گذرد، تاریخچه شرکت، اعضای هیات مدیره، مدیرعامل، مدیران ارشد، تاریخچه لیزینگ، گالری عکس، ارتباط با ما و صفحه اصلی.

در بخش تاریخچه لیزینگ می‌خوانید: تقریبا هر دارایی که بتوان خرید می‌توان آن را اجاره نیز کرد از هواپیما گرفته تا آلات موسیقی بنابراین شرکت‌هایی در دنیا عمدتا توسط شرکت‌های تولیدکننده خودرو ماشین‌آلات و تجهیزات تاسیس شده‌اند که وسایل ماشین‌آلات و تجهیزات مورد نیاز متقاضیان را برای کوتاه یا بلندمدت به صورت اجاره‌ای در اختیار آنها قرار می‌دهند ....

هر یک از سهامداران شرکت لیزینگ ایران با مراجعه به این سایت اطلاعیه‌ها، گزارش‌های مالی و وضعیت سهام خود را در لینک بورس مشاهده کنند.

در این قسمت گزارش‌های حسابرسی شده، ترازنامه، سال‌های ۸۲ تا ۸۴، صورت‌های سود و زیان، صورت‌های مالی و فرم دریافت سود سهام قرار دارد که هر یک از سهامداران با مراجعه به این قسمت از سایت می‌توانند به اطلاعات مالی مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند.

در لینک شرایط عمومی مشتریان می‌توانند نوع قرارداد، نرخ سود و تسهیلات و جدول اقساط را مشاهده کنند.

نوع قرارداد تنظیمی با متقاضیان، اجاره به شرط تملیک است، در صورت پرداخت به موقع اقساط و تسویه حساب‌ نهایی، مورد اجاره در دفاتر اسناد رسمی طرف قرارداد شرکت به نام مستاجر منتقل می‌شود و نرخ سود تسهیلات اعطایی این شرکت به مشتریان معادل ۱۷درصد در سال و مدت قرارداد اجاره به شرط تملیک برحسب نوع مورد اجاره تا حداکثر ۷ است.

مشتریان همچنین با مراجعه به بخش جدول اقساط می‌توانند نرخ‌ها، مبالغ تسهیلات، مبلغ قسط ماهانه و کارمزد بررسی طرح را مشاهده کنند.

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت لیزینگ ایران شرایط و مدارک مورد نیاز را مشاهده و فرم درخواست را پر کنند تا درخواست متقاضیان در اسرع وقت ارائه شود.