کرج

در هفته گذشته تالار منطقه‌ای کرج شاهد داد و ستد تعداد ۲۷میلیون سهم به ارزش ۹۹میلیارد ریال بود.

بیشترین حجم خرید این تالار را صندوق بازنشستگی، توسعه معادن روی، توسعه معادن و فلزات داشتند. اصفهان

هفته گذشته سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی با ۵۹۸خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود.

در این مدت تعداد ۱۸میلیون سهم به ارزش ۲/۵۸میلیارد ریال در بورس اصفهان معامله شد. سهم اصفهان در کل بورس ۳/۶درصد و سهم خرید در مبادلات اصفهان ۷/۵۵درصد شد.

قزوین

در تالار بورس استان قزوین هفته گذشته، ۳میلیون و ۸۲۱هزار و ۵۸۳سهم به ارزش بیش از ۱۶میلیارد و ۹۳۳میلیون ریال معامله شد.

بیشترین تعداد خریداران مربوط به سهام شرکت ایران‌خودرو بود و پس از آن ایران‌خودرو دیزل و فرومولیبدن کرمان در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفتند.

گفتنی است، سهام توسعه معادن روی ایران بیشترین ارزش ریالی معاملات را داشت. سهام ایران‌خودرو دیزل و ایران‌خودرو نیز در رتبه ۲ و ۳ ایستادند.

هرمزگان

در بورس منطقه‌ای هرمزگان در هفته گذشته تعداد ۳۸۵هزار و ۱۳۱سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۱۰۸میلیون ریال معامله شده است که ۳۹درصد آن مربوط به خرید سهام با ارزشی معادل ۸۳۴میلیون ریال و ۶۱درصد آن مربوط به فروش سهام با ارزش معادل یک‌میلیارد و ۲۷۳میلیون ریال بود.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در هفته منتهی به ۲۴ آبان ماه، شاهد دادوستد ۴میلیون و ۷۹۰هزار و ۵۸۱ سهم و اوراق مشارکت (متعلق به ۶۶ شرکت) به ارزش بیش از ۳۳میلیارد و ۹۸۱میلیون ریال بود که از نظر ارزش ریالی معاملات نسبت به هفته قبل ۳۷درصد کاهش داشت.

در این هفته از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۲۸درصد به خرید و ۷۲درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت.

همچنین در این هفته در تالار زنجان تعداد ۵۹۰ نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و سایپا داشته‌اند. بیشترین ارزش ریالی معاملات را نیز به ترتیب سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و ایران ترانسفو به خود اختصاص دادند.

رشت

هفته گذشته، بیش از ۱۹میلیون سهم به ارزش ۳۹میلیارد ریال در تالار بورس منطقه‌ای گیلان مورد معامله قرار گرفت.

همچنین در هفته گذشته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سپه، صنعتی چادرملو و سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری در کانون توجه مردم گیلان قرار داشتند.

زاهدان

هفته گذشته در بورس منطقه‌ای سیستان و بلوچستان تعداد ۶۴۲هزار و ۱۷۱ سهم به ارزش بیش از ۳میلیارد و ۲۷میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت که ۷۹درصد ارزش دادوستد این هفته به ۱۵ خرید و ۲۱درصد آن به فروش سهام اختصاص داشت.

ساری

در هفته منتهی به چهارشنبه طی پنج روز معاملاتی، در تالار ساری تعداد ۴میلیون و ۸۱۲هزار و ۱۷۵ سهم به مبلغ بیش از ۲۰میلیارد و ۴۳۰میلیون ریال مبادله شد.

ارزش ریالی معاملات در تالار بورس منطقه‌ای مازندران از ابتدای سال ۸۵ تاکنون به بیش از ۷۰۱میلیارد و ۳۴۱میلیون ریال رسیده است. متوسط ارزش معاملات روزانه سهام از ابتدای سال ۸۵ تاکنون، حدود ۴میلیارد و ۴۳۹میلیون ریال بوده است. ضمنا در این هفته ۶۴ نفر به جمع سهامداران مازندرانی پیوستند.

در این هفته پنج شرکت برتر از نظر ارزش معاملات در تالار بورس ساری پتروشیمی اصفهان، توسعه معادن روی، تراکتورسازی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی و ایران خودرو دیزل بودند.

از کل سهام مبادله شده در این تالار طی هفته جاری، حدود ۶۳درصد مربوط به خرید و حدود ۳۷درصد مربوط به فروش سهام بودند.

کیش

در معاملات هفته گذشته تالار منطقه‌ای کیش، بیش از ۱۶میلیون و ۷۳۷هزار سهم به ارزش ۳۷میلیارد و ۵۴۹میلیون ریال از سهام ۴۳ شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۹۰درصد مربوط به فروش و ۱۰درصد مربوط به خرید سهام بود.

از میان شرکت‌های دادوستد شده نیز توسعه معادن روی و سرمایه‌گذاری صنعت نفت از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

هفته گذشته تعداد ۱/۲میلیون سهم بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۲/۹میلیارد ریال بود که ۲/۴۵درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود. همچنین در این هفته ۲۴ کد معاملاتی جدید در بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی صادر شد.