یزد

روز چهارشنبه در بورس‌ منطقه‌ای یزد تعداد ۴۱۲هزار و ۴۳۴سهم به مبلغ یک‌میلیارد و ۶۳۸میلیون و ۶۳۲هزار و ۳۴۰ریال مبادله شد. در این روز در تالار یزد تعداد ۴۹نفر اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را سهام سایپا با ۱۱نفر داشت. بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام چادرملو و کمترین ارزش ریالی معاملات روی سهام بانک پارسیان انجام شد. تعداد سهام مبادله شده نسبت به روز قبل، ۴۰درصد کاهش و ارزش معاملات نیز ۴۶درصد کاهش و تعداد خریداران نیز ۶۴درصد کاهش داشت. شیراز

در معاملات روز چهارشنبه در بورس فارس تعداد ۲/۱میلیون سهم مبادله شد که ۷۴درصد آن مربوط به خرید سهام و ۲۶درصد آن مربوط به فروش سهام بود. در بورس فارس در مجموع ۲۶۹نفر در این روز اقدام به خرید سهام کردند که بیشترین تعداد خریدار را به ترتیب سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری سپه، پتروشیمی اصفهان و لیزینگ غدیر داشتند و بیشترین ارزش ریالی معاملات روی سهام شرکت چادرملو، توسعه معادن روی و پتروشیمی اصفهان انجام شد.

زنجان

تالار بورس منطقه‌ای زنجان در روز چهارشنبه شاهد دادوستد ۷۶۴هزار و ۶۰۰ سهم(متعلق به ۲۶ شرکت) به ارزش بیش از ۵میلیارد و ۴۵۰میلیون ریال بود. در این روز از کل معاملات انجام شده در بورس منطقه‌ای زنجان، ۳۹درصد به خرید و ۶۱درصد بقیه به فروش سهام اختصاص داشت. در بورس منطقه‌ای زنجان در مجموع ۱۳۰ خریدار اقدام به خرید سهام کردند. شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری و سایپا به ترتیب بیشترین تعداد خریداران و سهام شرکت‌های توسعه معادن روی ایران، ایران‌ترانسفو و ساختمان اصفهان به ترتیب بیشترین ارزش ریالی معاملات را به خود اختصاص دادند.

رشت

در دادوستد روز چهارشنبه بورس گیلان تعداد ۹۱۸هزار و ۹۱۵سهم به ارزش ۴/۳میلیارد ریال مبادله شد که ۵۲درصد معاملات مربوط به خرید سهام بود. شرکت‌های فرومولیبدن کرمان، توسعه معادن روی ایران و کربن ایران، بیشترین خریدار را داشتند.

مشهد

دیروز در بورس اوراق بهادار خراسان تعداد ۸۳۴هزار سهم به ارزش ۴میلیارد ریال مبادله شد که ۵۹درصد آن مربوط به خرید سهام و ۴۱درصد آن مربوط به فروش سهام بود. این تعداد سهام متعلق به ۵۳شرکت بود.

سمنان

دیروز تعداد ۴۴۲هزار و ۵۹۸سهم جمعا به ارزش ۷/۱میلیارد ریال در بورس منطقه سمنان مورد دادوستد قرار گرفت. ۶۶درصد از ارزش معاملات صورت گرفته طی این روز به خرید و ۳۴درصد به فروش اختصاص داشت. در این روز نماد ۱۴شرکت در بورس سمنان مورد معامله قرار گرفت که از این میان ۷نماد با افزایش قیمت و ۶نماد با کاهش قیمت مواجه بود و یک نماد بدون تغییر باقی ماند. همچنین در تالار بورس منطقه سمنان بیشترین حجم معاملات خرید مربوط به سهام توسعه معادن روی ایران اختصاص داشت.

ساری

روز چهارشنبه در تالار ساری، تعداد ۶۱۸هزار و ۸۷۸سهم به ارزش بیش از ۲میلیارد و ۶۷۹میلیون ریال مورد دادوستد قرار گرفت. از کل معاملات انجام شده در این روز حدود ۶۴درصد مربوط به خرید و حدود ۳۶درصد مربوط به فروش سهام بود. بیشترین شرکت‌های مورد توجه سرمایه‌گذاران مازندرانی در این روز سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی، توسعه معادن روی ایران، تراکتورسازی ایران و پتروشیمی اصفهان بودند.

تبریز

در معاملات روز چهارشنبه بورس منطقه‌ای آذربایجان شرقی تعداد ۶۹۴هزار و ۸۵۰سهم از سهام ۴۲شرکت به ارزش ۸/۲میلیارد ریال دادوستد شد که ۶۵درصد آن مربوط به خرید و ۳۵درصد آن مربوط به فروش سهام بود. دیروز بیشترین ارزش ریالی خرید و فروش در بورس تبریز به ترتیب مربوط به شرکت‌های توسعه معادن روی و پتروشیمی اصفهان بود.

کیش

در معاملات دیروز تالار منطقه‌ای کیش، بیش از یک‌میلیون و ۳۵۰هزار سهم به ارزش ۳میلیارد و ۱۴۸میلیون ریال از سهام ۹شرکت دادوستد شد که از این تعداد ۱۷درصد مربوط به خرید و ۸۳درصد مربوط به فروش بود. از میان شرکت‌های دادوستد شده سیمان سپاهان و سرمایه‌گذاری پتروشیمی از استقبال بیشتری برخوردار بودند.

ارومیه

روز چهارشنبه تعداد ۲۷۷هزار و ۲۵۸بورس منطقه‌ای آذربایجان غربی مورد معامله قرار گرفت. ارزش ریالی معاملات، بالغ بر ۰۸/۱میلیارد ریال بود که ۷/۶۲درصد آن مربوط به خرید و بقیه آن فروش بود.

قزوین

آمار عملکرد دیروز بورس اوراق بهادار قزوین حاکی از دادوستد ۳۶۳هزار و ۷۸۶ سهم حق تقدم خرید و اوراق مشارکت به ارزش بیش از یک میلیارد و ۲۳۳میلیون و ۶۲۹هزار ریال بود که ۵۲درصد آن به خرید سهام و ۴۸درصد دیگر نیز به فروش سهام اختصاص یافت. سهام شرکت‌های فرمولیبدن کرمان، ایران‌خودرو و توسعه معادن روی ایران بالاترین تعداد خریداران را داشتند و سهام فرومولیبدن کرمان، توسعه معادن روی ایران و ملی سرب و روی ایران بالاترین حجم ریالی دادوستد را به خود اختصاص دادند.

اصفهان

دیروز توسعه معادن روی ایران با ۶۲ خریدار پرطرفدارترین سهم بورس منطقه‌ای اصفهان بود. در این روز ۳۵۹ خریدار اصفهانی ۳میلیون و ۲۴۱هزار و ۴۰۹ سهم به ارزش ۸/۸میلیارد ریال را دادوستد کردند که سهم اصفهان در کل بورس ۲/۹درصد و سهم خرید در مبادلات اصفهان ۷۳درصد شد.