گروه بورس- درآمد هر سهم امسال داروسازی تهران دارو با 395ریال افزایش به طور خالص مبلغ 1821 ریال پیش‌بینی شده است.

براساس گزارش سازمان بورس اوراق بهادار تهران، این شرکت در تیرماه پیش‌بینی درآمد هر سهم را ۱۴۲۶ریال پیش‌بینی کرده بود که دلایل تعدیل را افزایش مقدار تولید و فروش با توجه به تعویق طرح توسعه ساختمان‌های تولید به دلیل تاخیر در صدور مجوز توسط شهرداری منطقه، افزایش هزینه‌های مالی به جهت تامین بودجه نقدینگی اجرای طرح و توسعه کارخانه و خرید مواد اولیه داخلی و خارجی و استفاده از معافیت‌های مالیاتی طرح و توسعه بهسازی و نوسازی سالن‌های تولید اعلام کرده است.
پیش‌بینی عملکرد «دتهران» برای سال مالی 85 در مقایسه با عملکرد واقعی سال مالی قبل به ترتیب فروش 15درصد کاهش، بهای تمام شده کالای فروش‌رفته 18درصد کاهش، سود عملیاتی 28درصد کاهش و سود پس از کسر مالیات 14درصد کاهش نشان می‌دهد. هیات‌مدیره تصمیم دارد سود قابل تقسیم سال 1385 بین صاحبان سهام را مبلغ یک‌هزار ریال به ازای هر سهم به مجمع عمومی عادی سالانه پیشنهاد کند. شرکت در خردادماه سود قابل تقسیم سال 1385 بین صاحبان سهام را مبلغ 780میلیون ریال (به ازای هر سهم 156ریال) اعلام کرده بود.
تهران‌دارو طرح بهینه‌سازی ساختمان و تاسیسات ماشین‌آلات با برآورد هزینه سرمایه‌گذاری به مبلغ ۴۴میلیارد ریال (با ۴/۲۵درصد پیشرفت کار، هزینه‌های انجام شده تاکنون ۱۰میلیارد و ۸۰۰میلیون ریال و تاریخ بهره‌برداری سال ۱۳۸۷) را در دست اجرا دارد.
مبلغ 97/1میلیون ریال (394ریال به ازای هر سهم) معادل 22درصد از کل سود سال مالی 85 بابت درآمد حاصل از سرمایه‌گذاری‌ها می‌باشد که ناشی از سود سپرده‌ بلندمدت بانکی است.