سایت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن

گروه بورس - بیتا احمدی - سهامداران و مشتریان شرکت سرمایه‌گذاری مسکن می‌توانند به آدرس اینترنتی www.hic-iran.com مراجعه کنند. به محض کیلیک بر روی آدرس مزبور صفحه‌ای پیش‌رویتان باز می‌شود که به رنگ سفید و آبی و دوزبانه است. هر یک از کاربران این سایت می‌توانند به یکی از زبان‌های فارسی یا انگلیسی اطلاعات خود را دریافت کنند.

در وسط صفحه اصلی این سایت‌ نمایی از مجتمع مسکونی چناران به چشم می‌خورد که در محله الهیه واقع است، مشخصات این مجتمع به‌طور کامل در این سایت در دسترس شما است.

پروژه‌های در حال واگذاری و پروژه‌های واگذار شده این شرکت به تفکیک در وسط و پایین صفحه اصلی سایت فهرست شده است، شما می‌توانید بر روی هر یک از این پروژه‌ها کیلیک کرده و از جزئیات آن به همراه عکس‌های متنوع دیدن کنید.

در سمت راست سایت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن این لینک‌ها قرار دارد: صفحه نخست، درباره شرکت، خدمات، پروژه‌ها، مقالات و تحقیقات، بورس و گزارش مالی به شعب، شرکت‌های وابسته و تماس با ما.

اگر روی لینک «درباره شرکت» موس را قرار دهید، لینک‌های دیگری برای انتخاب پیش‌رویتان قرار می‌گیرد که عبارتند از: تاریخچه، اهداف، نمودار سازمانی، ISO، عملکرد ۱۶ سال فعالیت و گزارش آماری.

شرکت سرمایه‌گذاری مسکن در اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۹ در جهت تولید انبوه مسکن، ترویج انبوه‌سازی، کوچک‌سازی، اعمال مشخصات فنی و مقررات ملی ساختمان و استفاده از تکنولوژی نوین ساخت، توسط بانک مسکن تاسیس شد.

سهامداران این شرکت آخرین وضعیت، آمار، اخبار و اطلاعیه‌های بورس و صورت‌های مالی را می‌توانند در لینک بورس مشاهده کنند.

اگر بر روی «آخرین وضعیت» کیلیک کنید، سایت سازمان بورس اوراق بهادار تهران برایتان گشوده می‌شود که در آن می‌توانید آخرین قیمت‌ها را مشاهده کنید.

لینک‌های دیگر نیز به‌همین صورت می‌باشد، باید به سایت irbourse مراجعه و در آن آخرین اطلاعیه‌ها و صورت‌های مالی شرکت سرمایه‌گذاری مسکن را پیدا کنید.

در لینک خدمات این شرکت، فرم تقاضای واحد مسکونی و عضویت در سایت قرار داده شده است که متقاضیان می‌توانند به این قسمت از سایت مراجعه کرده، فرم را تکمیل و ارسال کنند.

در لینک شعب و شرکت‌های وابسته، دفتر مرکزی تهران، مرکز ایران، شمال شرق، شمال غرب ایران، جنوب ، جنوب غربی، غرب و دیگر مناطق قرار دارد.

دفتر مرکزی تهران دفاتر مدیرعامل و معاونت‌های اجرایی به همراه شماره‌های تماس در دسترس است. مشتریان این شرکت با مراجعه به این قسمت از سایت می‌توانند اطلاعات مورد نظرشان را دریافت کنند.

لینک‌های اخبار، پرسش و پاسخ، سایت‌های مرتبط و نقشه سایت نیز در بالای صفحه گذاشته شده است، در صورت نیاز به هر یک از این قسمت‌ها می‌توانید وارد لینک مورد نظر شوید.

از دیگر امکانات این سایت فرم انتقادات و پیشنهادها، ارسال صفحه اصلی این سایت به دوستان، آمار بازدیدکنندگان، افزودن به آدرس‌های برگزیده و سایت شرکت سرمایه‌گذاری مسکن را صفحه خانگی کنید، است که در صورت تمایل می‌توانید در این قسمت‌ها نیز به جست‌وجو بپردازید.

مشتریان این شرکت با مراجعه به لینک پروژه‌ها می‌توانند بر روی لینک اطلاعات فروش کیلیک کرده و اطلاعات خود را دریافت کنند.